سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اخذ مجوز جذب ۵۰۰ نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان/ اطلاع‌رسانی برای ثبت‌نام آزمون از طریق رسانه‌ها


علی نقی یزدان پناه مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «از چه زمانی جذب ۵۰۰ نیرو در استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود؟» اظهار داشت: مجوز از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به دست ما رسیده است و باید بر اساس ضابطه و قوانین سازمان مدیریت، از طریق رسانه‌های جمعی اعلام عمومی شود.

وی افزود: بر این اساس پس از برگزاری آزمون، مصاحبه و گزینش، افراد پذیرش شده جذب آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان می‌شوند.

یزدان‌پناه ادامه داد: مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش باید برنامه‌ریزی کند و پیشنهاد ما این است که جذب نیرو حداقل برای سال آینده انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه تمام ۵۰۰ نیرو به صورت بومی استان پذیرش خواهند شد، گفت: متناسب با نیاز در رشته و جنسیت که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، جذب نیرو انجام خواهد شد و در سه دوره ایتدایی، متوسطه اول و دوم است.

مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جذب ۵۰۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، تحول بزرگی در کمبود نیروی انسانی است، افزود: از ظرفیت ۵ هزار نفر آزمون استخدامی آموزش و پرورش که چندی پیش برگزار شد، ۵۰۰ سهمیه نیز به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت که اتفاق بسیار خوبی است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DH8NBJ


ویدیو مرتبط :
طوفان سیستان و بلوچستان ۶۰۰ نفر را مصدوم کرد