سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو مجلس خبرگان رهبری: عشق به امام رضا (ع) ملت ایران را حفظ کرده است


به گزارش ایرنا، آیت الله محسن کازرونی جمعه شب در مراسم سوگواری سالگرد شهادت حضرت امام رضا (ع) در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی افزود: در ایام سوگواری شهادت ثامن الائمه (ع) دهها زائر در هوای سرد با پای برهنه کیلومترها راه را پیموده اند تا خود را به حرم مطهر رضوی برسانند.
وی بیان کرد: زائرانی که به عشق حضرت امام رضا (ع) از راه دور به سوی مشهد مقدس حرکت می کنند و در چنین شب و روزی در حرم مطهر رضوی حضور می یابند، سرمایه عظیم و ماندگار برای کشور به شمار می روند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در احادیث ائمه معصومین (ع) آمده است که ثواب زیارت حضرت امام رضا (ع) برابر با ثواب 70 هزار حج قبول شده است و این زیارت می تواند انسان را از زمین به عرش برساند.
آیت الله کازرونی افزود: حضرت امام رضا (ع) امام مرجع شیعیان بوده و دلها در دستان این امام رئوف (ع) قرار دارد لذا کسانی که اهل زیارت نیستند نیز به نحوی دلهایشان به سوی ثامن الائمه (ع) گرایش پیدا می کند.
وی بیان کرد: بنا به روایاتی که از ائمه معصومین (ع) نقل شده است، در روز قیامت منزلت زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از دیگران بیشتر است.
در این مراسم ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداختند.
براساس آمار اعلام شده در دهه آخر صفر امسال 150 هزار زائر پیاده و دو میلیون و 700 هزار زائر با وسایل نقلیه مختلف به مشهد مقدس وارد شده اند.
7489 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مجلس خبرگان-انتخاب رهبری