سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون شهردار تهران: سهم ایران از تجارت جهانی گل و گیاه یك درصد است


به گزارش خبرنگار ایرنا مجتبی عبدالهی روز دوشنبه در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در بوستان گفت وگو با بیان اینكه ایران دارای 14 اقلیم از 16 اقلیم شناخته شده جهان است افزود: این ویژگی، شرایط و ظرفیت مناسب برای قرار گرفتن ایران در ردیف 10 كشور برتر جهان در عرصه تولید و صادرات گل و گیاه را فراهم كرده كه تحقق آن مستلزم برنامه ریزی و سرمایه گذاری موثر و هدفمند است.
به گفته وی، برای دستیابی به این مهم، ایجاد زیرساخت های مناسب از جمله ارتقای كیفی صنعت بسته بندی، توسعه امكانات حمل و نقل و كاهش هزینه های تولید ضروری است.
عبدالهی با بیان اشاره به اینكه سرانه جهانی گل 150 شاخه برای هر فرد است اظهار كرد: این رقم در ایران با 10 شاخه گل برای هر نفر، فاصله قابل توجهی با سرانه جهانی دارد.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های شهرداری تهران در حوزه توسعه فضای سبز شهری گفت: 15 هزار كارگر مسئولیت مراقبت از فضای سبز پایتخت را برعهده دارند.
عبدالهی با اشاره به وجود دو هزار و 171 بوستان محلی، منطقه ای و فرامنطقه ای در پایتخت گفت: 38 هزار و 700 هكتار كمربند سبز در تهران ایجاد شده كه تا پایان برنامه پنج ساله توسعه شهری تهران این سطح باید به 50 هزار هكتار افزایش داده شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه شهر تهران 300 تولید كننده داخلی حضور دارند.
آئین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه با حضور معاون خدمات شهری شهرداری، رییس و جمعی از اعضای برگزار شد.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در بوستان گفت وگو برگزار می شود.
تهرام/7561// 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنترل ترافیک تهران با راه حل معاون حمل و نقل شهردار تهران