سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از نتیجه بازی راضی ولی از بازی شاگردانم ناراضی هستم


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید نامجو مطلق عصر دوشنبه پدر نشست خبری پس از بازی افزود : بازیکنان من در دیدار امروز ضعیف ترین بازی خود را انجام دادند.
وی علت عملکرد ضعیف بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شهرداری اردبیل را تعطیلی تمرین و بازی ها در عید نوروز دانست و اظهار کرد : هیچکدام از بازیکنان این تیم امروز تمرکز لازم را نداشتند و به همین علت نتوانستیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم.
وی بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل و بازی های این تیم را به دقت بررسی و آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت آن را می دانستیم.
وی افزود : درست به خاطر بی توجهی خط دفاع تیم گل گهر به شرح وظایف خودشان در این بازی و مواردی که به آنان در ارتباط با بازی مستقیم شهرداری اردبیل و ضرورت توجه به خالی نگذاشتن فضای پشت محوطه جریمه خودی داده بودیم گل خوردیم.
او گفت : پس از زدن گل در دقیقه 35 وضعیت تیم ما تا اندازه ای بهبود یافت ولی بازیکنان نتوانستند موقعیت های به دست آمده را به گل تبدیل نمایند.
وی با اشاره به اینکه هر دو تیم گل گهر سیرجان و شهرداری اردبیل از تیم های خوب و دارای توانمندی های فنی و قدرتی زیاد هستند افزود : جایگاه این دو تیم از آنچه که اکنون قرار دارند بسیار بالاتر می باشد.
نامجو مطلق ؛ همچنین در پاسخ به خبرنگار ایرنا که از وضعیت زمین بازی پرسید گفت : در سال های قبل چندین بازی در این ورزشگاه انجام داده ایم ولی هیچگاه شرایط زمین آن تا این اندازه نامناسب نبود.
وی یکی از علت های ضعف بازی بازیکنان در این دیدار را نیز وضعیت نامطلوب زمین بازی دانست و خاطرنشان کرد : حیف است که تیم خوب شهرداری اردبیل در چنین زمین ناهمواری به تمرین و بازی بپردازد.
وی همچنین اظهار کرد : شرایط تیم داوری در دیدار امروز تیم فوتبال گل گهر سیرجان با شهرداری اردبیل در نیمه اول خوب بود ولی در نیمه دوم تا اندازه ای به ضرر تیم ما شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و شهرداری اردبیل در اولین دیدار امسال در هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان عصر امروز در ورزشگاه تختی اردبیل مقابل همدیگر قرار گرفتند که نتیجه این بازی یک بر یک مساوی پایان یافت.
احد شیخ لاری ، سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز خبرنگاران را برای انجام مصاحبه بعد از بازی منتظر گذاشت و سرانجام از انجام مصاحبه منصرف شد.
خودداری سرمربی تیم میزبان از انجام مصاحبه پس از بازی با خبرنگاران باعث ناخرسندی و گلایه جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان اردبیل شد که در جایگاه مخصوص نشست خبری برای دقایقی منتظر نامبرده بودند.
6019/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫میلاد : وقتی یه دختر میخواد بره بیرون ???? ???? بابا راضی مامان راضی، دوست پسر ناراضی ???? ???? ????‬‎