سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ جعبه گشایی سونی Xperia X


تماشا کنید/ جعبه گشایی سونی Xperia Xترنجی/ نسل جدید اسمارت‌فون‌های سونی تحت نام سری ایکس تغییرات زیادی را به همراه دارند. به خوبی می‌توان دید که سیاست و یا نگرش سونی به بازار موبایل در حال تغییر است و دیگر به دنبال ارائه آمار بلند آوازه‌ای نخواهد بود بلکه قصد دارد کیفیت را بالاتر برده تا حس کالای لوکس بیشتر جایگزین شود. سونی اکسپریا ایکس، اکسپریا XA و اکسپریا ایکس پرفورمنس در چند هفته آینده آماده عرضه جهانی خواهند شد. در ادامه قصد دارید به سراغ جعبه گشایی یا همان آنباکسینگ سونی اکسپریا ایکس برویم زیرا با تغییرات جالبی رو به رو هستیم. در ادامه همراه ما باشید.

اگر به سال گذشته نگاهی داشته باشیم، سونی اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 کامپکت در زمینه طراحی جعبه صحبت‌خاصی نداشتند! منظور این است که با جعبه‌ای ساده همانند دیگر جعبه‌های معمول رو به رو بودیم. عکس اسمارت‌فون بر روی آن چاپ شده است و ایده خاصی ندارد اما در مورد اکسپریا ایکس به نظر می‌رسد اینگونه نیست. همانطوری که در ادامه خواهید دید جعبه سونی اکسپریا ایکس بسیار رنگی رنگی شده است و با یک روحیه مثبت رو به رو هستیم.

رنگ‌های به کار رفته در جعبه با تصویر پس زمینه پیش‌فرض دستگاه و رنگ انتخاب شده توسط شما یک هم‌خوانی جالبی پیدا کرده است. البته ممکن است این جعبه نهایی نباشد و سونی قصد داشته باشد که تغییرات بیشتری را در جعبه نهایی اجرایی کند. با هم ویدیو را ببینیم:


لینک تماشای ویدئو


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
جعبه گشایی: گوشی جدید سونی Xperia Z5 Premium