سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار فیلم لحظه وقوع انفجار اخیر بیروت


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فیلم‌های جدید انتشار یافته از انفجارهای پنج‌شنبه شب گذشته بیروت، گوشه‌ای از شدت تخریبی انفجارهای مذکور را به تصویر کشیده‌اند.

بر اساس فیلم ثبت شده در دوربین‌های مدار بسته فروشگاه‌های منطقه برج البراجنه، شدت انفجارها به گونه‌ای بود که آسیب‌ بالایی به ساختمان فروشگاه‌های مجاور وارد کرد.

و انفجار پنج‌شنبه شب گذشته در منطقه «برج البراجنه» ضاحیه بیروت 43 نفر کشته و حدود 239 تن دیگر زخمی بر جای گذاشت. برخی منابع خبری گزارش دادند که این انفجارها در نزدیکی یک مرکز امنیتی متعلق به حزب الله لبنان رخ داد.

بر اساس این گزارش، در این دو انفجار که اولی به وسیله بمب کار گذاشته در موتور سیکلت و دومی به وسیله عامل انتحاری به وقوع پیوست، بیش از 10 ساختمان و 50 مغازه نیز خسارت شدید دیدند.

برخی منابع خبری گزارش دادند که فاصله زمانی بین دو انفجار رخ داده هفت دقیقه بود.

«نهاد المشنوق» وزیر کشور لبنان روز یکشنبه در کنفرانسی خبری اعلام کرده بود که هدف اصلی تروریست‌ها انفجار در بیمارستان «الرسول الاعظم» در ضاحیه بیروت بوده است.

انتهای پیام/ص


ویدیو مرتبط :
لحظه وقوع انفجار دوم در منطقه برج البراجنه جنوب بیروت