سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دانشگاه صنعتی شریف انتشار هرگونه لیستی منتسب به این دانشگاه را تکذیب کرد


دانشگاه صنعتی شریف انتشار هرگونه لیستی منتسب به این دانشگاه را تکذیب کردنسیم/ لیست‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که با نام و لوگوی دانشگاه صنعتی شریف منتشر شده‌اند، فاقد حمایت این نهاد دولتی بوده و استفاده از عنوان این دانشگاه در تبلیغات انتخاباتی خلاف قانون، عرف و اخلاق انتخاباتی است.

به گزارش «نسیم آنلاین»، روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف طبق بیانیه‌ای لیست‌های انتخاباتی با نام و لوگوی دانشگاه شریف فاقد اعتبار اعلام کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند:

لیست‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که با نام و لوگوی دانشگاه صنعتی شریف منتشر شده‌اند، فاقد حمایت این نهاد دولتی بوده و استفاده از عنوان این دانشگاه در تبلیغات انتخاباتی خلاف قانون، عرف و اخلاق انتخاباتی است.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف امیدوار است از این پس، بدون اخذ مجوز کتبی هیچگونه بهرده برداری از عنوان و لوگوی این دانشگاه به عمل نیاید.
روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: نسیم


ویدیو مرتبط :
فوتسال پیشکسوتان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران