سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسل بعدی ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ همراه با آی‌فون 7 در ماه سپتامبر، ارایه خواهد شد


0909-apple-watch-40545-orig_108757527-8

شایعات زیادی از نسل دوم ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ منتشر می‌شود و طبق آخرین گزارشات، این مدل در دست توسعه و طراحی قرار دارد اما به‌نظر می‌رسد برخلاف آنچه که پیش‌تر انتظار می‌رفت، اپل واچ 2 در ماه مارس معرفی نخواهد شد و در پاییز به‌همراه آی‌فون 7 رونمایی شود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

بنابر گزارش جدید یک وب‌سایت، با استناد به منابع نزدیک به اپل، این شرکت آمریکایی در رویداد ماه مارس، اطلاعاتی را درباره ساعت‌مچی هوشمند خود به اشتراک خواهد گذاشت اما ساعت‌مچی هوشمند بعدی آن‌ها نخواهد بود؛ این گزارش، نشان می‌دهد که شرکت اپل در رویداد ماه مارس، مراسمی که انتظار می‌رود اپل از آی‌فون 5se رونمایی نماید، بندهای جدیدی با همکاری شرکای تجاری ویژه خود ارایه خواهد داد.

اپل در رویداد سپتامبر، مراسمی که برای معرفی آی‌فون 6S و 6S پلاس برگزار شده بود؛ نسخه متفاوت Hermes ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ خود را معرفی کرد و احتمالاً شاهد یک اتفاق مشابه در رویداد ماه مارس شرکت اپل خواهیم بود .

نسل بعدی اپل واچ در ماه سپتامبر با یک زبان‌طراحی جدید، ارایه خواهد شد

علاوه‌براین، اپل می‌تواند نسخه‌نهایی سیستم‌عامل WatchOS 2.2 خود را که در حال‌حاضر در حالت آزمایشی به‌سر می‌برد، با ویژگی‌های تازه نظیر امکان همگام‌سازی بیش‌از یک ساعت‌مچی با یک آی‌فون مشخص، عرضه نماید. گزارشات نشان می‌دهد که اپل برای این نسخه از سیستم‌عامل WatchOS خود، ویژگی‌های بیشتری درنظر گرفته است اما این ویژگی‌ها، هنوز مشخص نشده‌اند.

در شایعات منتشرشده درباره نسل دوم ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، برخی مدعی شده‌اند که نسل بعدی اپل‌ واچ همراه با آی‌فون 7 در رویداد سپتامبر شرکت اپل ارایه خواهد شد و مدتی بعد عرضه می‌شود. جزئیات چندانی از اپل‌واچ بعدی در دسترس نیست اما منابع آگاه به برنامه‌های اپل، نسل بعدی اپل‌ واچ را با یک طراحی جدید توصیف کرده‌اند و ادعا دارند که در این مدل، اپل از یک باتری با ظرفیت بیشتر  و سنسورهای جدید استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اطلاعات چندانی از نسل بعدی ساعت‌مچی اپل واچ در دسترس نیست اما انتظار می‌رود با نزدیک‌ترشدن به رویداد ماه مارس اپل، جزئیات بیشتری از نسل دوم اپل واچ مننشر شود. هم‌چنین، نسل بعدی گوشی‌های‌هوشمند آی‌فون 7 اپل بنابر گزارشات اخیر، دستگاهی ضدآب و فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهد بود.

softpedia

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
ساعت مچی هوشمند کوکو واچ