سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عنوان نماینده مجلس در کام بعضی ها شیرین است


به گزارش ایرنا ، حجت السلام نورالله قدرتی در جلسه توجهی نامزدها انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان خراسان شمالی اظهارکرد: نامزدهایی که به عنوان نماینده و منتخب مردم انتخاب می شوند خود را آماده مسئولیت سنگینی که بر دوششان قرار خواهد گرفت باشند.
وی در جمع نامزدهای انتخاباتی با تاکید بر اینکه هیچگونه تخلفی از کسی پذیرفته نخواهد شد افزود: در دل انسان ها حب مال،جاه و مقام وجود دارد و هرکدام از اینها منشاء فساد و مشکلات اجتماعی را به دنبال دارد که باید مواظب باشید.
وی خاطرنشان کرد: باید کار برای مردم و رضای خداوند انجام بگیرید تا ثمره آن را در جامعه ای موفق به عین شاهد بود.
وی تصریح کرد:هرساله 170 هزار پرونده با 400 هزار نفر شاکی و متهم وارد دادگستری می شود که این نشانگر مشکلات فرهنگی و اجتماعی در بین مردم است و یک نماینده باید درصدد باشد تا مشکلات کم شود.
وی با بیان اینکه معیار ما باید قانون باشد افزود:خود نمایندگان مجلس مصوب کننده قانون هستند.
حجت السلام نورالله قدرتی اظهارکرد: احساس قوی بودن نامزدهای انتخاباتی شروعی برای سقوط آنان است و باید تواضع و فروتن بود و دیندار و خویشتن داری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی تصریح کرد: شورای نگهبان با تائید کاندیداها شهادت به امانت داری ،پاک دستی و صحت اندیشه و باورهای آنان داده است.
وی افزود: افرادی که رد صلاحیت شده اند بخاطر نقص در مدارک ارسالی و به موقع نرسیدن مدارک بوده است.
وی با اشاره به اینکه یک هفته زمان کمی برای تبلیغات است افزود:باید در زمان تبلیغ مواظب بود تا یکدیگر را تخریب نکنید و طبق قانون و مقرراتی که هست پیش روید.
وی حضور حداکثری مردم را در 7 اسفند ماه باعث شادی مقام معظم رهبری و نابودی دشمنان نظام دانست .
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: تائید شدن نامزدها توسط شورای نگهبان و رای مردم یک سرمایه برای آنان است.
حجت السلام رضا نوری اظهارکرد: نامزدها به یکدیگر و طرفداران هم ظلم نکند و حق الناس را در نظر بگیرند.
وی خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: ظلم به بندگان خدا بدتر و سخت تر از نیزه به شکم فرو بردن است و باید قانون و اخلاق انتخاباتی را رعایت کرد.
وی با اشاره به اینکه با شیرین کردن دهان مردم رای جمع نکنید افزود: پول دادن به برخی از افراد و وعده دادن سوء استفاده دیگران است.
حجت السلام رضا نوری اظهارکرد: تخریب دیگران ظلم است و باید قاعده انتخابات را درست رعایت شود در غیر اینصورت طبق قانون برخورد می شود.
وی با اعلام این خبر که تمام نامزدهای انتخابات می توانند در پای صندوق های اخذ رای نماینده داشته باشند گفت: نامزدها باید نمایندگان خودرا معرفی کنند تا اسامی وارد سامانه شوند و کارت نمایندگان صادر شود.
دادستان استان خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: تبلیغات باید در چارچوب قانون صورت بگیرد تا شاهد تشکیل پرونده های تخلفی نباشید.
محمد مسلم یاران اظهارکرد: فضاهای مجازی برای تبلیغ نامزدها فرصت خوبی است ولی باید هوشیار بود که عده ای از این فضاها سوء استفاده نکنند.
وی خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی سعی کنند آدرس های مجازی را به مسئولان ناجا و سپاه که رصد می کنند اعلام کنند.
در پایان این نشست چند نفر از نامزدها و نمایندگان آنها به سوال و پرسش پرداختند و خواستار عدالت صحیح در زمان تبلیغات شدند.
خراسان شمالی دارای 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی نمایندگی در خبرگان رهبری است وحدود 67درصد از جمعیت 925 هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط رای دادن در انتخابات 94 هستند.
بر اساس انتشار اسامی نامزدان تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای هر کرسی نمایندگی مجلس 16 نامزد و برای یک کرسی نمایندگی خبرگان رهبری نیز سه نفر برای رسیدن به کرسی های نمایندگی استان خراسان شمالی در این دو مجلس مهم کشور امکان رقابت انتخاباتی را یافته اند. 4
7183/ 1744

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنایه نماینده سلفی بگیر به اقدام نماینده ارومیه در مجلس در خصوص مخالفت با وزیر پیشنهادی