سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بخشدار مرکزی دزفول:مشکل مسکن اهالی روستای مهاجرین با مشارکت در آپارتمان سازی حل می شود


تعدادی از اهالی روستای مهاجرین از توابع بخش مرکزی دزفول در مراجعه به دفتر ایرنا دزفول و نیز تماس تلفنی با انتقاد از واگذار نشدن زمین برای ساخت مسکن در این روستا اظهار داشتند:به دلیل واگذار نشدن زمین و به دلیل کمبود مسکن ، در برخی منازل این روستا بعضا تا چند خانوار نیز با هم زندگی می کنند.
خانعلی - ه یکی از اهالی روستای مهاجرین دزفول در این خصوص به ایرنا گفت:بیش از 30 سال است که ساکن روستای مهاجرین می باشم و از یکسال پیش درخواست زمین برای ساخت مسکن کرده ام ولی با وجود واجد شرایط بودن کسی پاسخگو نیست.
نصرالله فخر مجدیان بخشدار مرکزی دزفول روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: موضوع زمین خواری در روستای مهاجرین دزفول در حال پیگیری است و تاکنون بیش از 70 درصد پیگیری های لازم انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه مقداری از زمین های روستای مهاجرین به صورت غیرقانونی تصرف شده است گفت:تاکنون جلسات بسیاری برای حل این مشکل با دهیاران ، شوراها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شده است ولی به نتیجه رسیدن این پیگیری ها زمان بر است و اهالی روستا باید همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.
فخر مجدیان افزود:با توجه به اینکه تعداد متقاضیان زمین در روستای مذکور بیش از ظرفیت موجود می باشد لذا پیگیری برای بازپس گیری اراضی تصرف شده در حال انجام است.
وی افزود:برای کمک به حل مشکل کمبود مسکن در این روستا مقرر گردید قطعه زمینی به مساحت 200 متر مربع برای ساخت آپارتمان به دو نفر از متقاضیان واگذار شود تا با مشارکت بنیاد مسکن نسبت به ساخت آپارتمان دو واحده در این روستا اقدام شود.
بزرگترین معضل روستای مهاجرین از توابع بخش مرکزی دزفول نبود زمین مسکونی می باشد.
روستای مهاجرین در بخش مرکزی دزفول واقع است.
7278/6068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور بخشدار بخش مرکزی ساری در روستای میانرود