سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ماماهای نمونه آستارا تجلیل شدند


به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا در این آیین گفت: وظیفه ماما با تولد انسان ها بر روی زمین آغاز می شود.
حسین احمدی با اشاره به اینکه ماما ها همواره آغوششان پذیرای هدیه خدواند و گوششان شنوای اولین ضربان زندگی انسان است، افزود: توجه ویژه به جامعه مامایی در چند سال اخیر به خصوص در اجرای طرح تحول سلامت نشانگر اهمیت جایگاه این قشر است.
وی به خدمات جامعه مامایی در اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: ماما وظیفه مهمی در مشاوره و آموزش بهداشت، نه تنها برای زنان بلکه برای خانواده و جامعه دارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا با اشاره به اتخاذ تدابیری در به کارگیری ماماها تحت عنوان مراقب سلامت افزود: افزایش مشارکت جامعه مامایی یکی از اهداف طرح تحول سلامت و سیاست های جمعیتی است.
وی تصریح کرد: در اجرای طرح تحول سلامت جامعه مامایی اقدامات مناسبی را انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد.
در این آیین از الناز حیران پور و پریچهر برقی به عنوان ماماهای نمونه شهرستان آستارا تجلیل شد.
مجموعه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با شش مرکز بهداشتی، یک بیمارستان 104 تختخوابی، یک مرکز شبانه روزی در لوندویل و 23 خانه بهداشت با حدود 500 نفر پرسنل به مردم این شهرستان خدمات ارائه می دهند.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجلیل از دانش آموزان نمونه چاهکوتاه