فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«نسیم» پرویز شهبازی به «مالاریا» تغییر نام داد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود ردایى تهیه کننده «نسیم» که حالا به «مالاریا» تغییر نام داده است، گفت: بعد از پایان فیلمبردارى قصدمان این بود که نام فیلم را عوض کنیم که سرانجام و پس از مدتی تامل، نام «مالاریا» را براى فیلم انتخاب کردیم که خوشبختانه اداره نظارت و ارزشیابى وزارت ارشاد هم با این تغییرنام موافقت کرد.

فیلمبردارى «مالاریا» طى ٨ جلسه در تهران و اطراف آن انجام شده است. پرویز شهبازى خودش «مالاریا» راتدوین کرده و محمد کشفی کار صداگذاری فیلم را در استودیو بهمن انجام می‌دهد.

این فیلم با بازی ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، علی استادی، سیامک ادیب، داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با شخصی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

شهبازی درباره این تغییر نام یادداشتی نوشته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پرویز شهبازی