سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه 50 روستای شهرستان نیر بازگشایی شد، بازگشایی راه های روستایی گرمی


احمد مهارتی روز سه شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر گفت : در پی بارش برف و کولاک شدید طی دو روز گذشته در این شهرستان پرسنل راهداری به صورت شبانه روزی نسبت به برفروبی و نمک پاشی جاده ها اقدام نمودند.
وی افزود: راههای ارتباطی بیش از 50 روستا که مسدود گردیده بود با تلاش عوامل راهداری شهرستان بازگشایی گردید و در حال حاضر کلیه راههای ارتباطی این شهرستان باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر با اشاره به آمادگی کامل راهداران این اداره اظهار داشت: راه و شهرسازی شهرستان نیر با تمام توان آماده انجام عملیات راهداری زمستانی می باشد و درصورت نیاز در خدمت هم میهنان عزیز خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی نیز گفت: با تلاش راهداران این اداره راههای روستایی این شهرستان بازگشایی گردیده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
صدیف فرمان در بازدید از روند برفروبی راههای روستایی این شهرستان گفت: بدنبال بارش برف توام با کولاک در محورهای ارتباطی این شهرستان، نیروهای راهداری با استفاده از کلیه امکانات موجود نسبت به برفروبی و نمک پاشی جاده های اصلی و فرعی و روستایی این شهرستان اقدام نمودند.
وی ارتفاع برف در گردنه لنگان را حدود 30 سانتیمتر عنوان کرد و افزود: علیرغم وقوع کولاک های مقطعی در برخی جاده های این شهرستان کلیه راههای ارتباطی باز و رفت و آمد وسائط نقلیه در آنها جریان دارد.
6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازگشایی جاده های مسدود شده شهرستان نیر -نیریمیز