سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بحاح مخالفت خود با تغییرات منصور هادی در کابینه را اعلام کرد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد بحاح نخست وزیر مستعفی یمن با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود با تغییرات اعمال شده توسط عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستفی را اعلام کرد.

براساس گزارش المیادین، خالد بحاح از تغییرات اعمال شده توسط هادی بدون مشورت با وی متعجب شده است.

بحاح در بیانیه خود به طور رسمی اعلام کرد که تغییرات اعمال شده در کابینه توسط هادی را رد می‌کند.

امروز منصور هادی طی حکمی، در کابینه‌ای که خالد بحاح  به عنوان نحست وزیر ریاستش را برعهده دارد، اصلاحاتی انجام داد و صاحبان 5 کرسی را تغییر داد.

بر اساس حکم ریاستی هادی، «سرتیپ عبده محمد الحذیفی» به ریاست سرویس امنیت سیاسی، «محمد عبد‌المجید قباطی» به وزارت اطلاع‌رسانی، سرتیپ حسین محمد عرب به معاونت نخست‌وزیری و وزیر کشوری رسید.

«عبدالملک عبدالجلیل المخلافی» نیز به عنوان معاون دیگر نخست وزیر و وزیر خارجه یمن و «صلاح الشنفرة» به عنوان وزیر حمل و نقل معرفی شدند.

قرار است افراد تعیین شده، برای ادای سوگند، عازم «عدن» شوند.

نقطه اصلی اختلاف میان دو طرف ناشی از حمایت هادی از حزب الاصلاح(شاخه اخوان المسلمین) در یمن است که بحاح که مورد حمایت امارات متحده عربی است به شدت با اخوانی‌ها مخالف است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/C8FOMG


ویدیو مرتبط :
تغییرات در کابینه دکتر حسن روحانی