سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرمایه گذاری هفت میلیارد ریالی در طرح های هادی روستایی کلاچای رودسر


هادی کوچکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح ها در سالجاری و در روستاهای شیر محله، ماچیان، گزافرود، تازه آباد و کندسر این بخش اجرا شده است.
وی از تهیه طرح هادی روستایی در بیش از 20 روستای بالای 20 خانوار این بخش طی سالجاری خبر داد و افزود: اجرا و تهیه طرح هادی در روستاها ، زمینه و بستر لازم را برای تعیین و حفظ کاربری اراضی در محدوده این مناطق، تسهیل و علاوه بر این، اجرا و تحقق این طرح ها از حجم مهاجرت مردم به شهرها خواهد کاست و زمینه را برای ماندگاری بیشتر مردم در روستاها فراهم می کند.
کوچکی همچنین روند گازرسانی به این بخش را مطلوب توصیف و اضافه کرد: به برکت دولت تدبیر و امید، روند گازرسانی به روستاهای این بخش به خوبی پیش می رود .
وی افزود: هم اکنون کار گازرسانی به روستاهای خسادان علیا و سفلی و میرزا لنگه با پیشرفت فیزیکی 90درصد در حال انجام است که با گازرسانی به این روستاها، بیش از 150 خانوار این مناطق از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
بخشدار کلاچای تصریح کرد: با تحقق گاز رسانی به روستاهای بزکویه و گیل ملک، دیگر هیچ روستایی فاقد گاز طبیعی نخواهیم داشت.
وی همچنین از روکش آسفالت راه روستایی بی بالان این بخش به طول 250متر و به عرض شش متر و با حجم سرمایه گذاری 400 میلیون ریال خبر داد و افزود: اجرای این پروژه که از الزامات و خواسته های به حق مردم منطقه بوده، هم اکنون در دست انجام است.
در بخش کلاچای از مجموع 74روستا، 50روستا دارای دهیاری هستند. این بخش بیش از 34هزار نفر جمعیت دارد.
کلاچای از توابع شهرستان رودسر در 80 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
3019/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرمایه گذاری 21 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی