سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری مراسم اربعین حسینی در دو شهرک محاصره شده در حلب + تصاویر


به گزارش خبرنگار تسنیم از دمشق، اهالی دو شهرک نبل و الزهرا در حومه شمالی حلب که تحت محاصره گروههای تروریستی است، مراسم اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام را گرامی داشتند.

دهها تن از کودکان و نواجوان نیز در راهپیمایی های مختلف که بدین مناسب در مناطق مختلف این دو شهرک برگزار شد شرکت کردند و با این اقدام خود تهدیدات گروههای تروریستی که آنها را پیوسته هدف قرار می دهند، زیر پا گذاشتند.

«احسان فواز» مسئول انجمن "کشافه الامام المهدی" علیه السلام در شهرک نبل که مراسم اربعین حسینی از سوی این انجمن برگزار شده است، به خبرنگار تسنیم در سوریه گفت که اهالی این شهرک به مبارزه با گروههای تکفیری ادامه می دهند و کودکان نیز مانند بزرگتر ها در برابر دشمنان مقاومت می کنند و امام حسین را نمونه و الگویی برای خود می دانند.

وی اظهار داشت که مردم شهرک نبل علی رغم اوضاع نابسامان امنیتی بر برگزاری مناسک دینی و شرکت در راهپیمایی های عاشورایی اصرار دارند.

فواز گفت که کودکان همیشه در خطوط تماس با تروریستها پرچم سوریه و پرچمهای مقاومت را حمل می کنند و با این کار گروههای تروریستی و تهدیدات آنها را به چالش می کشند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برگزاری مراسم اربعین حسینی