سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشیشی که کودک انگلیسی را مورد آزار قرار داده بود، سرانجام به دام افتاد


کشیشی که کودک انگلیسی را مورد آزار قرار داده بود، سرانجام به دام افتادفارس/ یک کشیش کاتولیک انگلیسی سال‌ها بعد از سو‌ءاستفاده از یک کودک سرانجام در کوزوو به دست پلیس دستگیر شد.

یک کشیش کلیسای «ایلینگ» لندن سال 2010 بعد از اتهام به سوء استفاده جنسی از یک کودک تحت پیگرد قضایی اتحادیه اروپا قرار گرفت. به نوشته روزنامه انگلیسی تلگراف، «لورنس ساپر» کشیش سابق ایلینگ که اخیرا در کوزوو به سر می‌برد، به دلیل سوء استفاده از یک کودک در دوران تدریسش در مدرسه خصوصی کاتولیک در ایلینگ، تحت پیگرد قانونی بود.
در ادامه انتشار خبرهایی درباره سوءاستفاده‌های اخلاقی کشیشان در غرب، این کشیش کلیسای کاتولیک انگلستان زمانی که با افشاگری یک مرد که سنی بین 40 تا 50 داشت، متهم به سو‌ء استفاده جنسی از وی در میان تدریس در مدرسه کاتولیک «سنت بندیکت» شد و در سال 2011 زمانی که در رم به سر می‌برد، به دادگاه خوانده شد اما وی در دادگاه حضور پیدا نکرد.
وی که یک بار دستگیر و به قید وثیقه آزاد شده بود، باید در دادگاه حضور پیدا می‌کرد اما از این کار امتناع کرد. تلگراف به نقل از وزارت کشور انگلستان نوشت، این کشیش انگلیسی در تاریخ 11 می سال جاری، چهارشنبه گذشته، در کوزوو دستگیر شد.



منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
سارقی که سرانجام به دام پلیس افتاد