سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری مسابقه ماراتن لندن با قهرمانی دو دونده كنیایی


به گزارش ایرنا، در بخش حرفه ای مردان مسابقه ماراتن لندن، 'الیود كپچوچ 'دونده كنیایی و دارنده مدال های المپیك وجهانی با 2 ساعت و 2 دقیقه و 5 ثانیه به پیروزی دست یافت و دو دونده دیگر كنیایی و اتیوپایی در مقام های بعدی قرار گرفتند.
در بخش حرفه ای زنان نیز 'جیما جیلاگات سومگونگ' دونده مشهور كنیایی با دو ساعت و 22 دقیقه و 58 ثانیه اول و دو دونده دیگر اتیوپیایی و كنیایی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش مسابقه ماراتن مردان با ویلچر، 'مارسل هوگ' از سوئیس با یك ساعت و 35 دقیقه و 19 ثانیه اول شد و در بخش زنان در این رشته ورزشی 'تایانا مك فادن' از آمریكا با یك ساعت و 44 دقیقه و 14 ثانیه به پیروزی رسیدند.
همچنین در بخش عمومی ماراتن 2016 لندن كه در خیابان های لندن برگزار شد، نیز نزدیك به 40 هزار دونده اعم از زن و مرد شركت كرده بودند كه یك ركورد شمرده می شود.
براساس اعلام دست اندركاران مسابقه دو ماراتن لندن، نزدیك به 40 هزار نفر در بخش غیرحرفه ای این مسابقه كه به مسافت 26 مایل (41.8 كیلومتر) در خیابان های مركزی لندن برگزار شد، ثبت نام كرده بودند و گفته می شود بیش از 39هزار نفر از آنها توانسته اند مسابقه را كامل كرده و به خط پایان كه در مجاور كاخ باكینگهام است، برسند.
در مسابقه ماراتن لندن سال گذشته بیش از 37 هزار نفر شركت داشتند و در حدود 650 هزار نفر برای دیدن این مسابقه، در مسیر حركت دوندگان كه دربرگیرنده مكان های تاریخی و توریستی چون برج بیگ بن و برج لندن است، تجمع كرده بودند.
بیشتر شركت كنندگان در این بخش از مسابقه، افراد غیرحرفه ای هستند كه برای سرگرمی و همچنین جمع آوری كمك برای امور خیریه ، در ماراتن لندن شركت می كنند.
اروپام**4**1552

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقه دو ماراتن در Arma3