سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جسد كودك هفت ساله گنبدی پس از پنج روز از گرگانرود بیرون كشیده شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، ظهر امروز (جمعه) خانواده این كودك، جسد دلبندشان را برای اقامه نماز میت به مصلی نماز جمعه اهل سنت گنبدكاووس آورده و پس از اقامه نماز برای خاكسپاری به روستا منتقل كردند.
اگرچه پس از وقوع این حادثه، بلافاصله تیم امدادی (غواصان) آتش نشانی شهرداری گنبدكاووس و در ادامه نیروهای امدادی و غواصان جمعیت هلال احمر این شهر و دو شهر دیگر گلستان (گرگان و بندرگز) به محل اعزام و به جستجوی جسد پرداختند اما تلاش های چند روزه آنان كه تا شب گذشته ادامه داشت، بی نتیجه ماند.
بی نتیجه ماندن تلاش های تیم های امدادی آتش نشانی و هلال احمر برای پیدا كردن جسد حلیم علوی قوجق در گفت و گوی تلفنی خبرنگار ایرنا با مدیرعامل سازمان آتش نشانی و رئیس جمعیت هلال احمر گنبدكاووس تایید شد.
به گفته منابع محلی، جسد حلیم علوی قوجق كه لا به لای درختچه های گز رودخانه گروگانرود گیر كرده بود، صبح امروز (جمعه)روی آب آمده و خانواده و اهالی روستا كه همچنان در جستجوی جسد این كودك بودند، آن را از آب بیرون می كشند.
روستای حالی آخوند با 1500 نفر جمعیت درفاصله 15 كیلومتری از مركز شهرستان 360 هزار نفری گنبدكاووس درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گروگان گیری نوجوان 12 ساله گنبدی