سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ پیامک های حذف شده تان را به گوشی برگردانید


آی تی آموزی/ پیامک های حذف شده تان را به گوشی برگردانیدباشگاه خبرنگاران/ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به طور ناخواسته یک پیامک مهم را از گوشی هوشمند اندرویدی خود حذف کنید.
قبل از شروع هر اقدامی باید اطمینان حاصل کنید که مورد حذف شده و مد نظرتان یک پیامک بوده است. این موضوع از آنجایی حائز اهمیت است که در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیار متعددی به منظور رد و بدل پیامک موجود هستند که اگر از آن‌ها استفاده کنید، داستان و روش‌های بازیابی پیامک حذف شده‌تان کاملا متفاوت خواهد بود. بنابراین در قدم اول مطمئنا شوید که پیامک مد نظرتان از طریق سرویس اس‌ام‌اس گوشی ارسال شده و در واقع با سرویس دهنده‌ سیم کارت گوشی شما در ارتباط است.

در حالی که سرویس جی‌میل (Gmail) قابلیتی بسیار امن و کاربردی را به منظور بازیابی برخی از اطلاعات نظیر مخاطبین حذف شده و …. ارائه می‌کند، در سیستم عامل اندروید این قابلیت تنها در برخی از زمینه‌ها نظیر لیست مخاطبین قابل استفاده است و بازیابی پیامک‌های حذف شده از طریق سیستم عامل اندروید امکان‌پذیر نخواهد بود.

البته اطلاعات مربوط به پیامک‌های ارسالی و دریافتی شما در شاخه‌هایی از بانک اطلاعاتی دستگاه ذخیره می‌شود، اما دسترسی به این بخش‌ها بدون استفاده از اپلیکیشن‌های خاص امکان‌پذیر نخواهد بود. علاوه بر این موضوع باید دقت داشته باشیم که در سیستم عامل اندروید روش ذخیره‌سازی اطلاعات پیامک‌ها به گونه‌ای تعریف شده که با رسیدن حجم مطالب به حد خاصی، مطالب و پیامک‌های جدید به طور اتوماتیک جایگزین پیامک‌های قبلی می‌شوند. بنابراین بازیابی پیامک‌های حذف شده به طور مستقیم از طریق سیستم عامل اندروید دستگاه فرآیندی بسیار دشوار و تقریبا غیرقابل انجام محسوب می‌شود.

یکی از نرم افزارهایی که در این زمینه (بازیابی اطلاعات گوشی) عملکرد بسیار مطلوبی دارد، نرم افزار Android Data Recovery است که هم در دستگاه‌های ویندوزی و مک او اسی قابل استفاده خواهد بود. البته این نرم افزار به طور رایگان در اختیار شما قرار داده نمی‌شود و به منظور استفاده از آن باید مبلغی معادل با ۳۰ یورو را پرداخت نمایید تا لایسنس رسمی این نرم افزار را دریافت کنید. البته در صورت تمایل می‌توانید از نسخه‌ Free Trial این نرم افزار هم استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید که نسخه‌ی فری تریال این برنامه فقط به شما اجازه می‌دهد که اطلاعات داخلی دستگاه هوشمند اندرویدی خود را مشاهده نمایید.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آموزش نمایش پیامک های حذف شده - سامانه رایگان پیام رسان