فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سفر ویژه 14 مادر و فرزند به مشهد مقدس در جشنواره نوروز فامیلی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، جشنواره نوروز فامیلی، با مشارکت شبکه 3 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است و طی آن از 29 اسفند تا 13 فروردین، روزانه به صاحبان عکس‌ها و فیلم‌های برتر با موضوعات مختلف از جمله خانواده، فامیل، دور همی و غیره جوایزی تقدیم می‌گردد.

جشنواره نوروز فامیلی جایزه ویژه‌ای را هم در در روز‌های دهم و یازدهم فروردین‌ماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا به برترین عکس و فیلم با موضوع «مادر و دست بوسی» اهدا می‌کند.

نوروز بهترین بهانه برای جمع شدن اعضای فامیل، دست بوسی والدین به ویژه مادر و مادربزرگ و گرفتن عکسهای خانوادگی با خویشاوندان دور و نزدیک است. عکسها و فیلم هایی که نه تنها خاطرات روزهای خوش نوروز را ثبت می‌کنند بلکه با شرکت دادن آنها در جشنواره نوروز فامیلی می‌توانند برای شما جوایز ارزنده‌ای را به ارمغان بیاورند.

در جشنواره نوروز فامیلی هر روز یک موضوع فامیلی عنوان می‌شود که شرکت کنندگان می‌توانند عکسها و فیلمهای خاطره‌انگیز خود در این موضوعات را در وبسایت جشنواره (WWW.FAM.ir ) بارگذاری کنند.

در این جشنواره مبنای انتخاب عکس برتر، آراء مردمی است که به صورت آنلاین می‌توانند به عکس‌های بارگذاری شده رای دهند. بنا به گفته مسئولین جشنواره نوروز فامیلی به دلیل اهمیت و ارزش بالای ارتباطات خویشاوندی در فرهنگ ایرانیان هدف از برگزاری این جشنواره، تشویق مخاطبین به گرد هم آمدن خانواده‌ها و اعضای فامیل در کنار یکدیگر و ثبت خاطرات فامیلی است.

بدین جهت جایزه ویژه این جشنواره، هزینه 14 سفر فامیلی برای تمام افراد حاضر در 14 عکس برتر جشنواره است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ابتکار شهردار مشهد در ایجاد نماد های جالب نوروزی در خیابان های مشهد مقدس در نوروز 91