سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف اتوبوس مسافربری در آذربایجان شرقی 11مصدوم برجای گذاشت


حبیب حسینقلی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این حادثه صبح امروز در داخل تونل شیبلی واقع در آزاد راه تبریز-زنجان رخ داد كه با اعلام آن به مركز فوریت های پزشكی، كاردان های سه پایگاه اورژانس 115 از شهرستان بستان آباد و پنج پایگاه اورژانس 115 از تبریز به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: كاردان های اعزامی یازده سرنشین اتوبوس را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند كه یكی از مصدومان به دلیل شدت صدمه جان خود را در بیمارستان از دست داد.
حسینقلی زاده با تاكید بر ضرورت بستن كمربند ایمنی در اتوبوس های مسافربری گفت: كمربند ایمنی عامل اصلی نگهدارنده در حوادث ترافیكی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن (سر و سینه) جلوگیری كرده و شدت صدمات را كاهش می دهد.
تونل شیبلی در 40 كیلومتری شرق تبریز و در مسیر آزاد راه تبریز - زنچان - تهران واقع است.
6120/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف قطار در فیلادلفیا ۵ کشته برجای گذاشت