سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مذاکره مستقیم چیت چیان با زیمنس برای ورود تکنولوژی توربین کلاس F


مذاکره مستقیم چیت چیان با زیمنس برای ورود تکنولوژی توربین کلاس Fتسنیم/ در سفر چیت چیان و علی آبادی (وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مپنا) به کشور آلمان قرار است توافقنامه انتقال تکنولوژی توربین های کلاس F به امضا برسد.

با همکاری مشترک وزارت نیرو و شرکت مپنا مذاکراتی با شرکت زیمنس آلمان برای انتقال تکنولوژی توربین های گازی کلاس F انجام شده و قرار است این مذاکرات در نشستی با حضور وزیر نیروی ایران، مدیرعامل شرکت مپنا، مدیرعامل شرکت زیمنس و وزیر اقتصاد و انرژی کشور آلمان در شهر برلین به امضای توافق نامه ختم شود.

قرار است با ورود تکنولوژی ساخت توربین های کلاس F، توربین های کلاس E که اکنون در سطح نیروگاههای کشور فعال هستند، رفته رفته با توربین های کلاس F جایگزین شده و شاهد ارتقای راندمان نیروگایهای کشور باشیم.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کلاس ادبیات مدرسه چیت چیان