سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی بهزیستی در دستور کار است


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، انوشیروان محسنی‌ بندپی ظهر امروز در جمع کارکنان بهزیستی استان همدان با بیان اینکه حقوق کارکنان بهزیستی نسبت به سایر سازمان‌ها و نهادهای کشور در سطح پایین‌تری قرار دارد، اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مددجویان بهزیستی باید کارکنان و پرسنل این سازمان در شرایط مناسبی قرار گیرند تا اهداف تعریف شده حاصل شود.

وی با بیان اینکه کارکنان بهزیستی به دلیل خدماتی که ارائه می‌دهند در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند، افزود: در قانون بودجه سال آینده افرادی که سختی کار به آن‌ها تعلق می‌گیرد امتیازشان از 800 به 2 هزار و 500 ارتقا خواهد یافت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر اینکه تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی این سازمان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: برای ارتقای خدمات بهزیستی و شرایط سازمانی به همراهی بدنه کارشناسی و متخصصان توأمان نیاز است.

وی با اشاره به  اینکه سختی کار در بهزیستی مورد توجه کامل قرار نگرفته است، تصریح کرد: با توجه به تغییر بانک عامل بهزیستی از توسعه تعاون به بانک رفاه، در سال جاری یک‌هزار و 200 وام قرض‎الحسنه 10 میلیون تومانی با سود چهار درصد به کارکنان در سطح کشور پرداخت می‌شود که سهم استان همدان 30 نفر است.

محسنی‌ بندپی با بیان اینکه میزان دریافتی پرسنل نسبت به سال 93، بین 1.5 تا دو برابر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: بودجه بهزیستی هر استان از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همان استان تأمین می‌شود که برای ارتقای شرایط پرسنل صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای قراردادی سازمان باید هر دو سال یک بار گزینش شوند، در حالی که سال‌ها سابقه کاری دارند، گفت: به همین دلیل و برای پایدار کردن شغل‌ها تبدیل وضعیت این افراد در اولویت قرار گرفته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سهمیه استخدامی سازمان بهزیستی کشور به سمت تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی با تجربه سوق داده می‌شود، اظهار کرد: در سال جاری عیدی کارکنان بهزیستی 700 هزار تومان در نظر گرفته شده که تا پایان بهمن ماه به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/89040/آ 30

http://fna.ir/UM5949


ویدیو مرتبط :
12- دستور قراردادی در گالپ