سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پنتاگون: 150 عضو الشباب در سومالی کشته شدند


پنتاگون: 150 عضو الشباب در سومالی کشته شدندفارس/ پنتاگون اعلام کرد که 150 نفر از شبه نظامیان الشباب سومالی در حمله هوایی کشته شدند.

به گزارش رویترز، وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه اعلام کرد که بیش از 150 نفر از شبه نظامیان الشباب سومالی در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی کشته شدند.
پیش از این هم هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی مواضع شبه نظامیان در سومالی را هدف قرار داده بودند که در این حملات ده‌ها نفر جان خود را از دست داده بودند.
آمریکا به بهانه مقابله با تروریسم اقدام به حملات هوایی در پاکستان، افغانستان، یمن و سومالی می‌کند که هر ساله صدها نفر جان خود را از دست می‌دهند.
هرچند این حملات به مواضع شبه نظامیان و گروه‌های مسلح در کشورهای مذکور است ولی گزارش‌ها حاکی از آن است که در این حملات افراد غیرنظامی نیز جان خود را از دست می دهند.
مرکز نشر آنلاین موسوم به «اینترسپت» (Intercept) در گزارشی هشت بخشی که مهرماه سال جاری تحت عنوان «اسناد پهپادها» (The Drone Papers) منتشر کرد، خبر داد که در یک دوره پنج ماهه، 90 درصد از کشته‌شدگان حملات پهپادی آمریکا در سه کشور افغانستان، سومالی و یمن، اهداف مد نظر نبوده‌اند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
پنتاگون مرگ رهبر الشباب را تایید کرد