سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح های ترافیک و زوج و فرد 15 روز در تهران اجرا نمی‌شود


طرح های ترافیک و زوج و فرد 15 روز در تهران اجرا نمی‌شودباشگاه خبرنگاران/ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از عدم اجرای طرح های ترافیک و زوج و فرد در تعطیلات نوروز خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ برای ششمین سال متوالی رتبه نخست را کسب کرده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس برابر آمار 11 ماهه تلفات 9 درصد کاهش یافته که 56 تن در مقایسه با سال 93 در حوادث رانندگی کمتر کشته شدند که بیشترین کشته‌شدگان عابران پیاده بوده که 49 درصد تلفات را به خود اختصاص داده‌اند.

سردار حسینی ادامه داد: بعد از عابران موتورسواران 28 درصد و رانندگان 9 درصد از تلفات را به خود اختصاص داده‌اند، همچنین در سال 94 سهم شماری از تلفات مربوط به آقایان بوده که در همین راستا 83 درصد از تلفات را آقایان و 17 درصد به بانوان اختصاص داده شده است.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫آیا طرح زوج و فرد باعث کاهش بحران آلودگی هوای تهران می شود؟‬‎