سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصاویر و مشخصات کامل فبلت Elite X3 از HP لو رفت؛ یک پرچمدار مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل در راه است


تصاویر و مشخصات کامل فبلت Elite X3 از HP لو رفت؛ یک پرچمدار مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل در راه است

مدتی است که گفته می شود کمپانی HP توسعه ی یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل را در دستور کار خود دارد. اما امروز و به لطف اعضای سایت «Tech2» تصاویر و اطلاعات کاملی از این اسمارت فون به اینترنت راه یافته و حالا دقیقا می دانیم که برند یاد شده در هفته آینده و طی رویداد MWC می خواهد از چه دستگاهی پرده بردارد.

فبلت HP که نام Elite X3 را یدک می کشد به نمایشگری ۵.۹۶ اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده و قدرت خودش را نیز از چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار ۴ گیگابایت حافظه ی رم می گیرد.

شرکت سازنده دستگاه مذکور را به ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD و کارت های دارای حداکثر ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت) مجهز کرده و در بخش پشتی و جلویی آن نیز به ترتیب دوربین هایی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی را تعبیه نموده.

نکته ی جالب اینجاست که فبلت مورد اشاره علاوه بر حسگر اثر انگشت از اسکنر عنبیه چشم نیز برخوردار است و از ویژگی «Continuum» و استاندارد IP67 (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار) نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

از دیگر مشخصه های Elite X3 می بایست به درگاه USB-C، ویندوز ۱۰ موبایل و بهره مندی از ویژگی شارژ بی سیم القایی اشاره کرد. با این تفاسیر به نظر می رسد شرکت آمریکایی تلاش کرده دستگاهی با ویژگی های یک پرچمدار را بر اساس پلتفرم مایکروسافتی ها توسعه دهد و حال می بایست تا هفته آینده و برگزاری MWC منتظر بمانیم تا به صورت رسمی از این محصول رونمایی به عمل آید.

hp_elite_x3_leak_01_tech2-w600

hp_elite_x3_leak_02_tech2-w600

hp_elite_x3_leak_03_tech2-w600

hp_elite_x3_leak_04_tech2-w600

منبع: WMPowerUser

برچسب‌ها:Elite X3HPHP Elite x3MWCMWC 2016اخبار تکنولوژیفبلت HPگوشی Elite X3ویندوز 10 موبایل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
پرچمدار ایسر با ویندوز 10 موبایل