سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تله گذاری انفجاری در عروسک کثیف ترین اقدام در تاریخ جنایات تروریستی است


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی، سید محسن صادقی با اشاره به کشف تعدادی عروسک دارای مواد انفجاری از میان هدایای خریداری شده توسط زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در عراق افزود: این شیوه ابلیسی در تاریخ جنایات تروریستی بی سابقه است.
وی اظهار کرد: با اطلاع رسانی مناسب و همکاری زائران و خانواده های آنان تعدادی از عروسک های تله گذاری شده کشف و خنثی شد.
وی گفت: زائرانی که از عراق عروسک خریداری کرده اند باید آن را قبل از گذاشتن باطری برای کنترل به پاسگاه و یا کلانتری محل سکونت خود تحویل نمایند.
صادقی، شکل گیری چنین اندیشه های ضدانسانی در گروه های تروریستی را قابل تامل دانست و افزود: این روش مولود افکاری است که هنوز در برخی کشورهای مرتجع منطقه ترویج می شود.
وی برخورد صرف نظامی با داعش را ثمربخش ندانست و اظهار کرد: در گام نخست باید روی مراکز ایجاد تفکر و زیست گاه های تفکر این گروه جهنمی متمرکز شد و گرنه بشریت همچنان شاهد زایش مستمر این فرزندان شیطان خواهد بود.
طی روزهای اخیر چند مورد از این عروسک ها در کشور کشف شده است.
1906 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انفجاری تروریستی در حماه