سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اولین تبادل فناوری در فن بازار استان کرمان انجام شد


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان، مجید غفاری هدف از این تبادل فناوری را تامین نیاز صنایع مستقر در شهرک صنعتی رفسنجان و افزایش ظرفیت تولید واحد تولیدی درخواست کننده نسبت به قبل عنوان کرد و افزود: مشاوره تجاری سازی محصول مخترع و سایر عارضه های واحد صنعتی درخواست کننده توسط فن بازار نیز دنبال می شود.
وی با اشاره به اینکه 12 نیاز فناوری در صنایع استان شناسایی شده است بیان کرد: نیازهای فناوری به طرق مختلف طی بازدیدها، نشست های فناوری و مذاکرات کارشناسان فن بازار شناسایی شده اند.
وی اظهار کرد: نشست شرکت های خدمات فناوری با عاملان توسعه خوشه محصولات گلخانه ای جنوب استان و فرش دستباف کرمان و راور نیز به منظور عارضه یابی واحدهای تولیدی و خدماتی خوشه برگزار شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان گفت: به منظور تامین تقاضای فناوری منتظم نبودن فرش دستباف مورد نیاز خوشه فرش استان، دفتر فن بازار اقدام به برگزاری تور بازدید از کارگاه تعمیرات فرش دستباف نمود.
وی درباره روند اجرایی تبادل فناوری اظهار کرد: برای صحت و ارزیابی طرح، ارزش و همچنین توان تولید مجری آن جلسه هایی برگزار و سپس به نقاط هدف که عموما از تاجران و تولید کنندگان به نام در منطقه می باشند، مراجعه شد که منجر به توسعه طرح اولیه شد.
7429/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کانون فن آوران، اولین استودیوی تصویربرداری هوایی کرمان