سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیاتی از آخرین وضعیت پرونده مطهری در حادثه شیراز


جزئیاتی از آخرین وضعیت پرونده مطهری در حادثه شیرازایسنا/ وکیل‌مدافع علی مطهری از رسیدگی به بخش دوم پرونده حادثه دانشگاه شیراز در دادسرای نظامی خبر داد.

مصطفی ترک‌همدانی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حین رسیدگی به پرونده موکلم دلایلی بدست آمد که منجر به تشکیل پرونده جدیدی در دادسرای نظامی استان فارس شد و با دستور دادستان نظامی شیراز رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.

وی با بیان اینکه موکلم به حکم دادگاه در بخش نخست پرونده مبنی بر محکومیت متهمان به حبس و شلاق تعلیقی اعتراض نکرده زیرا پرونده وارد مرحله دوم شده است، ادامه داد: در مورد پرونده این بخش موکلم وعده داده بود که اگر حمله‌کنندگان نام آمران را اعلام کنند، ایشان نسبت به حکم دادگاه اعتراضی نخواهند کرد.

ترک‌همدانی افزود: حدود یک ماه است که این پرونده تشکیل شده و در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

به گزارش ایسنا، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس بعد از ظهر دوشنبه 18 اسفند 93 برای سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود که در آنجا مورد حمله افرادی ناشناس قرار گرفت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی