سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یکهزار واحد مسکن مهر گلستان آماده واگذاری/توقف ساخت 3500 واحد فاقد متقاضی


علی بخش رستمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعدادی واحد مسکن مهر نیز در حال احداث بوده و تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، اظهارداشت: گلستان در کل دارای 52 هزار و 261 واحد مسکن مهر است که از این تعداد 38 هزارو 255 واحد خودمالک و 14 هزارو 6 واحد جزو قراردادهای تعاونی 99 ساله و تفاهم نامه سه جانبه هستند.
وی اضافه کرد: از بین واحدهای خود مالک 22 هزار و 991 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، پنج هزار و 583 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 9 هزار و 681 واحد در حوزه بافت های فرسوده واقع است.
به گفته رستمی همجنین از بین واحدهای تعاونی و تفاهم نامه سه جانبه 10 هزار و 744 واحد برای شهرهای بالای 25 هزار نفر و سه هزار و 262 واحد برای شهرهای زیر 25 هزار نفر می باشد.
مدیرکل اداره راه و شهرسازی گلستان اضافه کرد: از کل واحدها 41 هزار و 348 واحد مسکن مهر تاکنون افتتاح شده و یکهزار واحد دیگر نیز تا دهه فجر امسال به مالکان تحویل داده می شود.
رستمی همچنین مهمترین مشکل واحدهای باقیمانده در استان را دیرکرد آورده های مردمی اعلام کرد و افزود: بیشترین تعداد این واحدها متعلق به شهر گرگان است.
استان گلستان واقع در شمال ایران با 29 شهر و یکهزار و هشت روستا دارای یک میلیون و 850 هزارنفر جمعیت است که افزون بر نیمی از آنان در مناطق شهری ساکن هستند.
7464/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وضعیت ساخت و واگذاری مسکن مهر پردیس