فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«پسرعمو،دختر عمو» فیلمی شاد درباره تحکیم خانواده/ زمان فیلمبرداری هفته آینده مشخص می‌شود


محمود غلامی تهیه‌کننده فیلمنامه «پسرعمو، دخترعمو» که به‌تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده است، در ارتباط با زمان ساخت آن گفت: اوایل هفته آینده به‌طور دقیق مشخص می‌شود که این فیلم سینمایی را چه زمانی کلید خواهیم زد. در حال حاضر کم و بیش وارد پیش‌تولید شده‌ایم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه قربان محمدپور سفری خارج از کشور دارد، مدتی کار را متوقف خواهیم کرد، اما در این فیلم از بازیگران چهره و شناخته‌شده استفاده خواهیم کرد.

غلامی در ادامه ابراز داشت: چند روز ابتدایی از فیلمبرداری این فیلمنامه را در شمال انجام خواهیم داد و سایر صحنه‌ها در  پایتخت فیلمبرداری می‌شود.

او همچنین در ارتباط با موضوع فیلمنامه گفت: از آنجایی که از نام فیلم مشخص است، ماجرای یک دخترعمو و پسرعمو است. تلاش کرده‌ایم تا در این فیلمنامه به تحکیم خانواده بپردازیم و اهمیت آن را نشان دهیم، البته باید یادآور شوم که این فیلم فضای شاد برای مخاطب رقم خواهد زد.  

این تهیه‌کننده افزود: دخترعمو و پسرعموی این فیلمنامه که از هم جدا شده‌اند و با بازگشت پدربزرگ‌شان از خارج از کشور به‌دلیل اینکه وی متوجه این اتفاق نشود، مجبور می‌شوند به‌صورت نمادین در کنار هم قرار بگیرند که این خود باعث می‌شود کم کم به هم نزدیک شوند و زندگی شکست‌خورده خود را از نو بسازند.

 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی تا دو هفته آینده مشخص می شود