سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری اولین رقابت تمرینی برنامه نویسی مسابقات کدکاپ در نیمه اسفندماه


برگزاری اولین رقابت تمرینی برنامه نویسی مسابقات کدکاپ در نیمه اسفندماهایرنا/ اولین مسابقه تمرینی برنامه نویسی از مجموعه رویداد های مسابقات کدکاپ دانشگاه صنعتی شریف در 15 اسفند ماه امسال به صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی مسابقات برگزار خواهد شد.

دبیر مسابقات اولین مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف روز سه شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار علمی ایرنا گفت: این مسابقات در سطح ملی و با هدف ترویج دانش برنامه نویسی و تشویق افراد مخلتف در جامعه به یادگیری و استفاده از زبان های برنامه نویسی برگزار می شود.

به گفته دکتر حمیدرضا ربیعی، شرکت در این مسابقات برای افراد برنامه نویس و یا علاقمند به یادگیری برنامه نویسی امکان پذیر است و باتوجه به اینکه سوالات در سطح های مختلف از آسان به سخت سطح بندی شده اند، زمینه پیشرفت مخاطبان با حل سوال های ساده و آمادگی برای سوال ها سخت فراهم شده است.

رئیس آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: کدکاپ شرایط را برای حضور کسانی که دانش برنامه نویسی اندکی دارند و مایل به افزایش مهارت برنامه نویسی خود هستند، فراهم می سازد و آنها را برای حضور در مسابقات آتی و همچنین آمادگی برای محیط کاری برنامه نویسی آماده می کند.

وی یادآور شد: در این مسابقات از زبان های Python, C, C++, Java پشتیبانی می شود و شرکت کنندگان می توانند به وسیله هر کدام از این زبان های برنامه نویسی در رقابتها شرکت کنند و البته با توجه به اینکه رقابتها از تعداد زیادی مسابقه تشکیل شده است، افراد می توانند برای هر مسابقه از هر چند زبان برنامه نویسی که لازم است استفاده کنند.

علاقمندان می توانند به منظور ثبت نام و شرکت در مسابقات تمرینی و همچنین شرکت در ادامه رویدادهای مربوط به مسابقات به سایت رسمی مسابقات کدکاپ به نشانی http://www.codecup.ir/ مراجعه کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی اندروید - قسمت ۶: اولین پروژ