سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نیازهای سانسورشده خانم ها


تبیان/ اگر فکر می کنید چون تحصیلات دانشگاهی دارید یا یکی دو کتاب در مورد زندگی زناشویی موفق خوانده اید پس همسرتان را مانند کف دست تان می شناسید، بهتر است با خواندن این مطلب قضاوت کنید که چقدر شناخت شما از همسرتان صحیح بوده است.

خانم ها نیازهایی دارند که گاهی خودشان هم از آن بی خبرند یا آنقدر مخفی اش می کنند و به در می گویند که دیوار بشنود که اوضاع وخیم می شود. همین اوضاع وخیم که به خاطر بی توجهی به بعضی از نیازهای خانم ها به وجود می آید، می تواند علت خیلی از نارضایتی های آنها از زندگی مشترک و همسرشان باشد. ما در اینجا چند نیاز اصلی همسرتان را به یادتان می آوریم.

صحبت کردن با دیوار لذتی ندارد!
حتما بارها شنیده و خوانده اید که همسر شما به عنوان یک زن نیاز دارد، صحبت کند و حرف بزند. شاید بگویید که همه انسان ها چنین نیازی دارند اما خانم ها از نظر روحی بیشتر از مردان نیاز به صحبت کردن دارند و از این طریق به طرز باور نکردنی تخلیه می شوند. آنها دوست دارند در مورد اتفاقات روز، کارهایی که انجام داده اند حتی اگر به نظر شما چندان مهم نباشد، مانند رفتن به آرایشگاه و اتفاقاتی که آنجا افتاده، با شما حرف بزنند، در مورد آرزوها و خواسته هایشان صحبت کنند و این برای آنها یک نیاز اساسی است. اما شما هم به عنوان یک شوهر نمونه، گاهی خسته اید، گاهی بی حوصله اید و ممکن است اصلا موضوعاتی که همسرتان برای حرف زدن انتخاب می کند برای شما جالب نباشد. پس چگونه می توانید یک شنونده شش دانگ و فعال باشید؟ به جای گوش دادن منفعلانه که به همسرتان حس بی توجهی را منتقل می کند، فعالانه گوش دهید و گاهی در حرف های او مشارکت کرده و سری تکان دهید و عکس العمل هیجانی داشته باشید. باور کنید صحبت کردن با یک دیوار ثابت هیچ لذتی ندارد.

کمکم کن، نذار تنها بمونم
هر قدر هم که طرفداران حقوق زن بگویند که کارهای خانه وظیفه خانم ها نیست یا بخواهیم بگوییم: زن شرعا هیچ وظیفه ای در قبال پخت وپز و کارهای اینچنینی ندارد، باز هم عرف و پیشینه فرهنگی مان و همچنین آموزه های دینی مان می گوید که کارهای خانه جزو هنر های یک کدبانوست هر چند یک فوق تخصص قلب باشد. اما حتی اگر همسرتان خانه دار باشد باز هم انجام این کارها گاهی واقعا خسته کننده می شود. گرم نگه داشتن آشپزخانه شما در هر حال حتی بیماری، تمیز و مرتب بودن خانه آن هم تحت هر شرایطی حتی داشتن 2 کودک بازیگوش، شست وشوی لباس ها و مرتب بودن همه اعضای خانواده و ده ها کار دیگر که هر روز صبح شروع می شود و شب به اتمام می رسد. این اتفاق تمامی ندارد و در روز بعد دوباره تکرار خواهد شد، گاهی کسل کننده هم می شود. اما شما به عنوان یک شوهر اگر کارهای شخصی تان را هم به نحو احسن انجام دهید، کمک بزرگی کرده اید؛ مثلا لباس تان را روی زمین نیندازید، بعد از مسواک زدن خمیر دندان را سر جایش بگذارید و روزنامه های تان را بعد از خواندن از روی مبل ها جمع آوری کنید. هر کار کوچک شما کمک بزرگی به او خواهد بود. در کنار تمام این کارها گاهی وقتی او نشسته است تا خستگی در کند، دو استکان چای بریزید و خسته نباشیدی بگویید، آن وقت همسرتان با انرژی بیشتر و قلب آرام تری در کنارتان خواهد بود.

تاریخ های طلایی زندگی
باور کنید این حرف هایی که در این مطلب گفته می شود، به معنی پرتوقعی خانم ها نیست. همسر شما به عنوان یک زن خواسته هایی دارد که برآورده کردنشان فقط به معنی توجه شماست نه چیز دیگر؛ مانند اینکه او تاریخ های مهم زندگی شخصی خودش، شما و زندگی مشترک تان برایش مهم است. او دوست دارد که شما به خاطر داشته باشید، چه زمانی با هم پیمان زناشویی بستید.

لذت می برد از اینکه فراموش نکنید متولد چندمین روز چندمین ماه سال است. اینها برای او یعنی دوستش دارید و رابطه و زندگی مشترک تان برای تان مهم است. اما شما با این همه گرفتاری و مشکلات چگونه می توانید چنین خواسته ای را برآورده کنید؟ خرید یک هدیه ساده هم می تواند شاد کننده باشد. به نخستین گلفروشی نزدیک خانه تان بروید و امروز با یک شاخه گل، تنها یک شاخه گل محمدی قرمز به خانه بروید، آن وقت هیجان و سپاسگزاری را در چشمان همسرتان می بینید.

لیلی همیشه لیلی می ماند
خانم ها در هر سن و سالی که باشند و از هر طبقه ای، یک نیاز اصلی دارند، بهتر است بگویم از اول خلقت تا به امروز این نیاز همچنان به قوت خود باقی است. همسر شما هم از این قاعده مستثنی نیست. او نیاز دارد تا در مقام معشوق قرار بگیرد. زنی که این نیاز روحی او برآورده شود، می تواند مردش را بزرگ کند و عمیقا دوست داشته باشد. اما شما چگونه می توانید حس معشوق بودن را به او منتقل کنید؟ لازم نیست شاخ غول را بشکنید یا به کره ماه بروید، فقط «دوستت دارم» را در حرفهایتان زیاد به کار ببرید. پیامبر اسلام(ص) فرموده اند: «اگر مرد به زن خود بگوید «تو را دوست دارم» هرگز این کلام از دل و ذهن زن خارج نمی شود و همواره در خاطر او باقی می ماند»(1)

تکیه گاهی برای تمام فصول
زنان حتی اگر کارخانه های بزرگ را هم اداره کنند و بخواهند ثابت کنند در توانایی بدنی هم مثل مردان هستند و حتی خودشان پنچری ماشین را بگیرند و شیرآلات خانه را تعمیر کنند، بازهم در عمق وجودشان دوست دارند مورد حمایت همسرشان قرار بگیرند. آنها مردی را که همچون یک تکیه گاه محکم و قابل اعتماد است بیشتر دوست دارند. سعی کنید اعتماد به نفس تان را بالا نگه دارید. مردی که اعتمادبه نفسش کم باشد این حس را به همسرش منتقل می کند و ناخودآگاه همسر او فکر می کند تکیه گاه و حامی ندارد.

آیا مرا می بینی؟
همسر شما ساعات زیادی از روز را صرف کارهای منزل می کند، حتی اگر شاغل باشد یا دانشجو، باز هم وظایف خانه داری او به قوت خود باقی است. او شب های زیادی را برای بزرگ کردن فرزندان تان بیدار می ماند و از خیلی موقعیت های شغلی و اجتماعی به خاطر خانواده می گذرد؛ مخصوصا در فرهنگ ما که زن بودن و مادر بودن با فداکاری های لذتبخش بی حد و حصری عجین شده است. او همه این کارها را با جان و دل و بی منت انجام می دهد به شرط آنکه شما او و تلاش هایش را ببینید. اما چگونه می توانید یک شوهر بینا باشید؟ کافی است از معجزه این کلمه استفاده کنید: متشکرم! وقتی کارهای حتی به ظاهر کوچکی برای شما انجام می دهد، از او تشکر کنید.


ویدیو مرتبط :
نظارت سانسورشده مردم درباره مناظره92