سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حلقه های صالحین در دانشگاه موجب تعامل فکری استادان و دانشجویان است


مسلم اورنگی، روز دوشنبه درکارگاه حلقه های علمی و صالحین بسیج اساتید دانشگاه های مراغه افزود: با توجه به پاره ای از وظایف و اهمیت برگزاری کارگاه های علمی حلقه های صالحین، این حلقه ها در راستای تقویت و تعامل فکری بین اساتید و دانشجویان و پرورش استعدادهای نهفته آنان و کمک به دانشجویان راه اندازی شده است.
وی اظهارکرد: سازمان بسیج اساتید بخشی از سیل عظیم بسیجی ها بوده و در راستای سیاست های بسیج در دانشگاه ها فعالیت می کند.
اورنگی ادامه داد: عملکرد اساتید دانشگاه های مراغه خوب بوده و به عنوان الگو برای سایر دانشگاه ها پیشنهاد می شود و استادان بسیجی این شهرستان در این زمینه از کارنامه درخشانی برخوردارند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز دراین آیین گفت: نقش بسیج در معرفت افزایی همه اقشار جامعه باید طوری باشد که به تمام نیازهای علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه جواب دهد.
محمدرضا ولیلو، با اشاره به اهمیت تاثیرگزاری اقشار بسیج اساتید دانشگاه ها در سبک زندگی اسلامی افراد و جایگاه ویژه آن ها در میان دانشجویان و فرهیختگان، افزود: بسیجی یعنی مغز متفکر، آگاه و هشیار و یک بسیجی واقعی مصداق کامل ایثار، خلوص و الگوی بارز و مظهر عشق و ایمان است.
وی اظهارکرد: اساتید متعهد در صورت عضویت در بسیج اساتید در دانشگاه ها و پیروی از برنامه ها و هم راستایی با اهداف متعالی آن به ویژه در دوره ها و کارگاه های حلقه های علمی و صالحین، از برکات مهم و تاثیرگذار در رابطه با تزکیه جوانان و توسعه فرهنگ انقلابی در دانشگاه ها و هم افزایی اتحاد ، همدلی و همزبانی در کشور خواهند شد.
ولیلوادامه داد: بسیج اساتید دانشگاه های مراغه رتبه اول کشور را کسب کرده و دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان و امکانات آماده خدمت در بسیج بوده و دراین زمینه تمهیدات و امکانات برگزاری دوره ها، کارگاه ها، نشست ها و اردوهای متعددی را تا کنون فراهم کرده است.
مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3034/8023

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حماسه صالحین - بخش 11 - پایان حلقه صالحین