سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اخبارکوتاه هلال احمر/ اسکان 80مسافر با تلاش جمعیت هلال احمر گرمه


به گزارش روابط عمومی این جمعیت ، صالح پور با اشاره به اسکان این مسافران در مسجد امیرالمومنین گرمه افزود: همچنین به 130 آسیب دیده در این حوادث این ایام امدادرسانی شد.

**بازدید غنچه های هلال از فعالیت های جمعیت هلال احمر
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: 204 نفر از اعضای غنچه هلال مهد کودک های بجنورد به مناسبت روز جهانی داوطلب از توانمندی های هلال احمر بازدید کردند.
روح ا...جمشیدیان افزود : غنچه های هلال در این بازدیدآموزش های امداد، تخلیه اضطراری در مواقع بحران و زلزله را فراگرفتند.
وی گفت: همچنین آشنایی با تیم آنست (سگ های تجسس) و باز دید از نمایشگاه دستاورد های پژوهش ، فن آوری و فن بازار و دیدار با آقای نیستانی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمراستان در سالروز جهانی داوطلب از دیگر برنامه های این گروه بود.
** حضور جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با چهار غرفه ی پژوهشی درنمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازار دیروز در محل سالن ورزشی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ، این جمعیت با چهار غرفه ی توانمندی های امدادو نجات و تجهیزات آموزشی ، موسسه ی آموزش عالی هلال ، داوطلبان و دستاوردهای آموزشی ، پژوهشی روابط عمومی هلال احمر در این نمایشگاه حضور چشمگیری دارد.
عضوگیری اعضای جوان وداوطلب به ویژه پژوهشگران و اساتید انجام تست های فشار خون و قند خون ، معرفی تجهیزات امدادو نجات و توزیع انواع بروشور های آموزشی و هفته نامه ی پیام هلال همچنین معرفی دستاوردهای آموزشی موسسه آموزش عالی هلال از جمله دستاوردهای این جمعیت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازار است .
این نمایشگاه استانی در 75 غرفه تا 18 آذرماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل سالن ورزشی هلال احمر آماده ی بازدید علاقه مندان است.
س.1744

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جمعیت هلال احمر در سامانه سامد