سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تکذیب شایعه بمب‌گذاری در متروی حقانی/ شناسایی بازنشردهندگان این شایعه/ تهران در امنیت کامل است


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، خبر بمب‌گذاری در ایستگاه متروی حقانی توسط پلیس تهران تکذیب شد.

به دنبال انتشار چنین شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی پلیس پایتخت این شایعه را تکذیب و از برخورد با عاملان نشر چنین اکاذیبی در فضای مجازی خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم‌اینک خبر از شناسایی بازنشردهندگان شایعه بمب‌گذاری در متروی حقانی داد و اعلام کرد: عاملان این شایعه شناسایی شدند و به زودی دستگیر می‌شوند.

براساس اعلام پلیس این افراد که اقدام‌شان موجب جریحه‌دار شدن امنیت روانی جامعه و همچنین سبب نگرانی شهروندان شده است به زودی دستگیر خواهند شد.

پلیس تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد که اخبار را از مبادی رسمی و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کرده و به شایعه‌پردازان هشدار داد که پلیس با آنها قطعاً برخورد خواهد کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران تأکید کرد که پایتخت در امنیت کامل است و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی وظایف خود را انجام می‌هند.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/VGQIE8


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه