سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ردّ پای «شبکه‌های اجتماعی» در چند درصد طلاق‌ها مشاهده می‌شود؟


ردّ پای «شبکه‌های اجتماعی» در چند درصد طلاق‌ها مشاهده می‌شود؟فارس/ مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه ۲ گفت: بر اساس مطالعاتی که انجام شده است، در حدود ۵۶ درصد طلاق‌ها پای شبکه‌های اجتماعی به طور مستقیم و غیر مستقیم در میان است.

مریم جلالی مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه 2 سیما امروز در همایش علمی «ارتباط خانواده با فرزندان» که در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و برنامه‌ریزی برگزار شد، اظهار داشت: در فضایی قرار داریم که باید انتخاب کنیم وگرنه انتخاب می‌شویم و براساس مطالعاتی که در تهران و شهرستان‌ها انجام شده است در حدود 56 درصد طلاق‌ها پای شبکه‌های اجتماعی به طور مستقیم و غیر مستقیم در میان است.
وی با بیان اینکه امروز رسانه اختیاردار زندگی شده است و تکلیف ما را تعیین می‌کند، افزود: 3 رویکرد کلی به ارتباطات و رسانه داریم که شامل خوشبین، بدبین و واقع‌بین است.
جلالی یادآور شد: دیدگاه واقع‌بین مبتنی بر سواد رسانه است یعنی هم فرصت‌ها و هم تهدید را می‌بیند، برنامه‌ریزی کرده و توانمند عمل می‌کند و نکته مهم این است که باید مراقب تفاوت واقعیت و تصور از واقعیت باشیم.
مدیرگروه خانواده و فرهنگ شبکه 2 با بیان اینکه سواد شنیداری بچه‌ها پایین آمده است و به حرف بزرگترهایشان را گوش نمی‌کنند، ادامه داد: باید به کودکان آموزش دهیم و آنها با تحلیل پیام رسانه‌ای آشنا شوند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
کارشناس شبکه امید ایران : در آمریکا 80 درصد طلاق ها توسط خانم ها انجام می شود