فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حضور 500 اثر در ششمین جشنواره مردمی عمار تا امروز/ ادامه نام نویسی تا 25 آبانماه


به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی عمار، تاکنون، نزدیک به 500 اثر در این جشنواره نام نویسی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش،تاکنون قالب های «مستند»، «داستانی»، «انیمیشن»، «نماهنگ» و موضوع «تاریخ معاصر ایران» با محورهایی مانند «تاریخچه معاهدات و مذاکرات ایران و غرب»، «جریان­ها و حوادث مهم اجتماعی سیاسی از مشروطه تا انقلاب اسلامی»، «شخصیت‌های شاخص تاریخ سیاسی اجتماعی ایران»، «نهضت امام خمینی از 15 خرداد تا وقوع انقلاب اسلامی»، «دفاع مقدس با تأکید بر پشت جبهه» و «هفت سال دفاع مقدس در مقابل کشف حجاب رضاخانی» بیش‌ترین آثار ثبت شده در جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین دبیرخانه جشنواره عمار، در این اطلاعیه از فیلم‌سازان خواسته است که ثبت‌نام و ارسال آثار خود را به روزهای پایانی ثبت‌نام جشنواره موکول نکنند تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوند.

به گزارش فارس، متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در پنج بخش «فیلم»، «لوح نگار، نقد و پژوهش های سینمایی»، «گرافیک»، «بازی های رایانه‌ای» و «فیلم ما»، با مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir و حداکثر تا پنج روز پس از ثبت‌نام به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین در فراخوان این جشنواره، از علاقه‌مندان برای اکران مردمی فیلم‌های جشنواره عمار نیز دعوت شده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت نام اکران مردمی، اقدام کنند.

انتهای پیام/س

 


ویدیو مرتبط :
‫صفایی فرد:مردمی بودن در موضوعات،مخاطب و ساخت اثر در جشنواره عمار‬‎