سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جریان مورد حمایت بیگانگان دغدغه معیشت مردم را ندارد/ با لیست بدون اقتصاددان می‌خواهند اقتصاد مملکت را سامان دهند


محمدحسین یادگاری عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه در موقعیت‌های حساس سیاسی کشور، تصمیم نهایی را مردم در انتخابات می‌گیرند، گفت: مردم شرایط خاص کشور را درک می‌کنند و مقام معظم رهبری نیز هشدارهایی در رابطه با نفوذ افراد و رسانه‌های بیگانه اعلام کرده‌اند و مردم نیز که مشاهد می‌کنند رادیوهای بیگانه از برخی افراد دفاع می‌کنند به این مسئله آگاه هستند و این افراد را شناسایی می‌کنند.

وی افزود: تصمیم گیرنده نهایی در انتخابات مردم هستند که در روز هفتم اسفندماه اثبات می‌کنند که به چه نوع افرادی رأی می‌دهند.

یادگاری اضافه کرد: اگر جریان مورد حمایت بیگانگان و باندهای ثروت و قدرت وارد مجلس شوند، همه چیز را در پول می‌بینند و این مسئله خطرناک است، تفکرات اینها این است که به معیشت مردم توجه ندارند و براساس بانک جهانی تصمیم می‌گیرند، زیرا خط آنها را دنبال می‌کنند.

وی گفت:‌ اگر این افراد وارد مجلس شوند، مانند دوره اصلاحات می‌گویند ما وعده اقتصادی ندادیم و مسائل سیاسی را حل می‌کنیم، در صورتی که خودشان برای معیشت خود از مسائل اقتصادی بهره‌گیری می‌کنند و میزان درآمدهایشان را افزایش می‌دهند، این افراد نباید تصمیم‌گیرنده کشور باشند.

یادگاری با بیان اینکه در لیست حامیان دولت یک اقتصاددان هم وجود ندارد، گفت: چنین لیستی چگونه می‌خواهد اقتصاد مملکت را سر و سامان دهد، به خصوص که برخی اعضای حامی فتنه 88 نیز در این لیست حضور دارند، افرادی که می‌خواستند نظام را سرنگون کنند و می‌گفتند انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: اگر این افراد قدرت داشته باشند، دوباره با همین تفکر وارد می‌شوند و این مسئله یک هشدار است.

یادگاری با بیان اینکه بی‌بی‌سی اعلام می‌کند که به جنتی، یزدی و مصباح برای مجلس خبرگان رأی ندهید، گفت: این تفکرات لیبرال است که می‌گویند همه چیز برای من باشد ولی برای مردم نباشد ولی آخرین حرف را مردم با رهنمودهای رهبری در انتخابات می‌زنند.

وی افزود: آنها می‌خواهند مجلسی روی کار بیاید که با حمایت سرمایه‌داران داخلی حامی تفکرات لیبرالیسم است و اگر قدرت را به دست بگیرند، می‌خواهند هر نوع تصمیم خود را از طریق نیروهای نفوذی اعمال کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/QDIM4S


ویدیو مرتبط :
بررسی تاثیر رشد 7 درصدی اقتصاد کشور در معیشت مردم