علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



داشتن دین و ایمان در ناامنی آسان نیست


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی در دیدار جانشین فرماندهی ناجا با وی در قم، ضمن بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی مقبول ذات اقدس الهی است، به برخی مشکلات در جامعه اعم از اقتصادی اشاره کرد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در جامعه، خواستار توجه بیشتر به مستمندان در جامعه شد و آن را از سیره امامان معصوم(ع) عنوان کرد.

استاد برجسته حوزه با بیان اینکه بدترین دشمن انسان دشمن درونی و همان غرور و خودخواهی است، بوجود آمدن ناامنی را از جمله آن دانست.

وی سپس با اشاره به شرایط منطقه و جهان، با بیان اینکه کشور ایران در بین کشورهای منطقه خاورمیانه از امنیت برخوردار است، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به موقعیت حساس و شرایط موجود نباید کاری کرد تا تنش ایجاد شود.

آیت الله جوادی آملی در ادامه به اعدام آیت الله نمر از علمای برجسته شیعیان در عربستان از سوی رژیم آل سعود اشاره کرد و گفت: راه‌های وجود دارد تا عربستان سر جایش بنشیند و لازمه آن بصیرت است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه، به بیان برخی ناامنی‌ها در کشورهای منطقه پرداخت و تأکید کرد: اگر امنیت نباشد، داشتن دین و ایمان آسان نیست.

این مرجع تقلید شیعیان سپس با بیان اینکه امنیت به سود همه است، بر لزوم بصیرت افزایی، بخصوص قشر جوان در جامعه تأکید کرد.

اهتمام نیروی انتظامی در تأمین امنیت انتخابات

جانشین فرماندهی ناجا نیز در ابتدای این دیدار طی گزارشی، با بیان اینکه هر سال دوره‌های بصیرت در قم با حضور فرماندهان ناجا برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این دوره مدیران و فرماندهان ناجا در بخش‌های مختلف اعم از جانشینان فرماندهان استان‌ها و جاشینان روسای پلیس‌های تخصصی ناجا و همچنین مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و نیز معاونین و فرماندهان مرزبانی ناجا حضور داشتند.

سردار اسکندر مؤمنی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، بر اهتمام نیروی انتظامی در تأمین امنیت آن تأکید کرد.

وی سپس با اشاره به مأموریت‌های ناجا اعم از امنیت اخلاقی، امنیت مرزها، پیشگیری از سرقت و تلاش در جهت کاهش تصادفات، افزود: در کنار این مأموریت‌ها، موضوع صیانت و پیشگیری کارکنان در دستور کار ما قرار دارد و خودمان را نیز بی نیاز نمی‌دانیم و با حضور در قم از محضر مراجع عظام و علما بهره‌مند می‌شویم.


ویدیو مرتبط :
مشاوره ایمان سرورپور درباره دین و زندگی کنکور