سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نرخ پاركینگ میدان مركزی میوه و تره بار تهران افزایش یافت


به گزارش روز یكشنبه ایرنا از اداره كل ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران احمد دنیامالی، رئیس كمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه غیر علنی شورای شهر گفت: نرخ پاركینگ میدان مركزی از سال 89 تغییر نكرده و پیشنهاد شهرداری برای این موضوع افزایش سالیانه در حدود 20 درصد است كه در مجموع افزایشی در حدود 100 درصد را شامل می شود.
دنیامالی اعلام كرد: كمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بررسی شرایط موجود این پیشنهاد را در حدود 50 درصد كاهش داد و پیشنهاد افزایشی 50 درصدی را برای این موضوع در نظر گرفت كه بر اساس آن هزینه ورود كامیون به میدان میوه و تره بار در حدود 1400 تومان می شود.
به گفته عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، میدان مركزی میوه و تره بار شهر تهران فضایی به وسعت 275 هكتار دارد كه خود به منزله یك شهر است.
وی تاكید كرد: این لایحه تنها مربوط به میدان مركزی میوه و تره بار است كه در حقیقت مصرف كنندگان در این میدان حضور ندارند.
رحیمی گفت: در سطح شهر تهران 200 بازار میوه و تره بار وجود دارد كه با توجه به اینكه شهروندان با حضور در این میادین مایحتاج خود را تهیه می كنند نرخ پاركینگ ها با كمترین هزینه مصوب دریافت می شود.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه نرخ پاركینگ میدان مركزی میوه و تره بار افزود: پیشنهاد شهرداری، پیشنهادی منطقی است اما برغم اینكه درصدهای تعیین شده تاثیر ریالی بالایی ندارد، دربر دارنده تاثیرات روانی است.
اعضای شورای اسلامی شهر تهرن پس از بررسی با افزایش 50 درصدی نرخ ورودی به پاركینگ میدان مركزی میوه و تره بار، 80 درصدی نرخ توقف تا 24 ساعت وافزایش 100 درصدی نرخ توقف بالای 24 ساعت موافقت كردند.
مصوبات شورای اسلامی شهر تهران پس از تایید فرمانداری تهران برای اجرا به شهرداری ابلاغ می شود.
تهرام/7244/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
میوه های قاچاق همچنان در میدان مرکزی میوه و تره بار تهر