سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محله‌ها و ساختمان‌های چند طبقه‌ در تاشکند مجهز به دوربین می‌شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «رحمان بیک عثمان اف» شهردار تاشکند روز گذشته حکمی را امضا کرد که بر اساس آن « نصب دوربین‌های مداربسته در تمام محله‌ها و ساختمان‌های چند طبقه‌ای مسکونی شهر تاشکند» اجرا خواهد شد.

این دوربین‌ها در درهای ورودی ساختمان‌ها و پیاده رو‌ها نصب و مطالب ضبط شده فقط در اختیار نیروهای انتظامی قرار خواهد که به بازرسی جرایم احتمالی می‌پردازد.

طی 10 روز آینده در هر از یک از مناطق شهرتاشکند گروه‌های مخصوص کاری نصب دوربین‌های مذکور را آغاز خواهند کرد.

به طور کلی طبق برنامه در بیش از 9 هزار و 400 واحد آپارتمان‌ مسکونی و 4 هزار و 200 خیابان‌های شهر دوربین‌های مداربسته نصب خواهد شد.

گروه‌های مخصوص کاری همچنین در بین مردم و صاحبان آپارتمان‌های مسکونی در مورد اهداف نصب دوربین‌های مداربسته توضیحاتی ارائه خواهند داد.

بر اساس این گزارش، دوربین‌های مداربسته به نوبه اول در درهای ورودی و پیاده رو‌ها نصب خواهد شد.

تمام اطلاعات از دوربین‌های مداربسته به مراکز مخصوص تاسیس شده در اتاق‌های کنترل منتقل و در پایگاه‌های اطلاعات مورد آرشیو قرار می‌گیرد. این اطلاعات فقط در اختیار نیروهای انتظامی در زمان بروز جرم قرار خواهد گرفت.

کارهای نصب و بهره برداری از دوربین‌های مداربسته در ساختمان‌های چند طبقه‌ای توسط شرکت‌های تخصصی و نهادهای محلی بر اساس قرارداد منعقد شده با صاحبان آپارتمان‌ها انجام می‌گیرد.

هدف اصلی از این طرح محدودیت حرکت آزاد عناصر جنایتکار، حفظ نظم عمومی و تامین امنیت مردم است.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/M99S9K


ویدیو مرتبط :
بعد از قوع حادثه مرگبار ساختمان تبریز(الان مبینید ساختمان طبقه یک است همشون ریختند)