سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شناسایی هویت پیکر مطهر ۲ شهید گمنام پس از ۵ سال خاکسپاری


شناسایی هویت پیکر مطهر ۲ شهید گمنام پس از ۵ سال خاکسپاریمیزان/ طبق اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکرهای مطهر دو شهید گمنام بعد از گذشت ۳۰ سال از شهادت و ۵ سال از خاکسپاری‌شان از طریق آزمایش DNA شناسایی شدند.

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام بعد از گذشت 30 سال از شهادت و 5 سال از خاکسپاری‌شان از طریق آزمایش DNA شناسایی شدند. مشخصات این شهدا به شرح زیر است:

شهید محمدرضا حیدری، فرزند محمد، متولد سال 1345 و اعزامی از استان لرستان است. شهید حیدری سال 64 به جبهه اعزام و در منطقه عملیاتی دهلران- عین منصور و در عملیات قدس3 به شهادت رسید. شهید محمدرضا حیدری به عنوان شهید گمنام در 12 مهرماه سال 89 در استان فارس- شهرستان قائمیه تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید عنایت الله رستمی، فرزند شیرخان، متولد سال 1345 و اعزامی از شهر شیراز در استان فارس است. شهید رستمی سال 64 به جبهه اعزام و در منطقه عملیاتی دهلران- عین منصور و در عملیات قدس3 به شهادت رسید. شهید عنایت الله رستمی به عنوان شهید گمنام در 12 مهرماه سال 89 در استان فارس- شهرستان قائمیه تشییع و به خاک سپرده شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
شناسایی هویت یکی از شهدای حرم مطهر شهدای گمنام کهف الشهدا