سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشهدالرضا مسرور از مبعث نبی مكرم اسلام


به همین مناسبت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) غرق در نور است و تلالو نور معنویت از گوشه گوشه صحن و سرای این مكان مقدس چشمها را نوازش می دهد.
بوی عطر و گلاب فضای حرم مطهر رضوی را فراگرفته و از هر رواق صدای مولودی خوانی و شادی زائران و مجاوران از خجسته عید مبعث به گوش می رسد.
عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز در اطراف حرم مشغول توزیع شربت و شیرینی بین مردم بودند.
امشب هزاران نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با تشرف به این مكان مقدس عید سعید مبعث نبی مكرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص ) را به محضر فرزند ایشان امام رئوف حضرت رضا(ع) تبریك و تهنیت عرض كرده و در محضر آن بزرگوار سجده شكر به جا می آورند.
همچنین به مناسبت عید سعید مبعث امشب مراسمی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران برگزار شد و مداحان در وصف بعثت نبی مكرم اسلام به مدیحه سرایی پرداختند.
در این مراسم یكی از كارشناسان مذهبی گفت: خداوند نعمتهای بسیاری به بشر داد اما درك بشر از برخی نعمتها بسیار اندك است به ویژه نعمتهای باطنی كه باید نسبت به آنها توجه بیشتری نماییم و از خداوند بخواهیم این نعمتها را بر ما افزون كند.
حجت الاسلام میرباقری افزود: برخی نعمتها بسیار مهم است كه خداوند در قرآن كریم می فرماید اگر به برخی نعمتها كفران شود عذاب شدیدی برای آن در نظر گرفته كه از جمله این نعمتها انبیا الهی هستند.
وی گفت: نعمت انبیا بزرگترین نعمتهاست، ما در عالم نعمتی برتر از رسول اكرم(ص) و بعثت ایشان نداریم و خداوند منت گذاشته كه چنین نعمتی به ما ارزانی داشته است.
او افزود: مبعوث شدن محمد امین(ص) به پیامبری آغاز انقلاب بزرگ علیه گمراهی و فساد و تباهی بود.
7489/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نماهنگ ماه نو «ویژه عید مبعث نبی اکرم (ص)»