سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری فردی به جرم انتشار تصاویر یک زن در شبکه های اجتماعی


سرهنگ دوم مرتضی عسگری عصر دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان افزود: در پی شکایت زنی جوان مبنی سوء استفاده فردی از تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره مبارزه با جرایم پلیس فتا قرار گرفت.
وی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات تخصصی در فضای سایبر، متهم را شناسایی و درعملیاتی او را دستگیر کردند.
سرهنگ دوم عسگری افزود: متهم در مواجهه بامدارک ومستندات پلیس اعتراف کرد و انگیزه خود از ارتکاب به این عمل مجرمانه را جلوگیری از قطع رابطه شاکی عنوان کرد.
سرپرست پلیس فتا استان گفت: بنا بر گفته های شاکی، متهم با فریب دادن و جلب اعتماد تصاویر خصوصی او را به دست آورده بود و قصد اخاذی از شاکی را داشته است.
سرهنگ عسگری از انتقال متهم با صدور حکم مرجع قضائی به زندان خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: از انتخاب عکس شخصی به عنوان پروفایل نرم افزارهای شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری و ارسال اطلاعات خصوصی برای افراد غریبه در فضای مجازی خودداری کنند.
شبک **7360/ 6014/ 1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قرار دادن و انتشار قیلم در شبکه اجتماعی تبیان