سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نوزادی در زنجان در درون آمبولانس دیده به جهان گشود


قائم مقام مرکز مدیریت و حوادث فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، گفت: این اتفاق میمون و خوشایند ساعت 9:22 صبح امروز /پنجشنبه/ رخ داد و اکنون نیز حال مادر و نوزاد خوب و مناسب است و در این بیمارستان تحت مراقبت های پزشکی هستند.
امیر حسین ایلیایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل اورژانس مستقر در پایگاه شهری صائین قلعه پس از اطلاع از موضوع بلافاصله نسبت به انتقال زن باردار به همراه پزشک، ماما و تکنسین اورژانس از درمانگاه این شهر به بیمارستان بوعلی سینا خرمدره اقدام می کنند.
وی تصریح کرد: درحالی که عوامل اورژانس تلاش داشتند هرچه سریعتر این مادر باردار را به بیمارستان انتقال دهند تا در محیط مجهز و مناسب فرزند خود را به دنیا بیاورد اما این نوزاد که گویا دیگر کاسه صبرش به سر آمده بود این فرصت را به آنان نداد.
ششم آبان ماه سالجاری نیز یک زن 35 ساله روستایی، حین انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان در درون آمبولانس فرزند دختر خود را در نزدیک مسجد حسینیه اعظم زنجان به دنیا آورده بود.
عوامل اورژانس مستقر در پایگاه چایرلو پی از اطلاع از موضوع بلافاصله به روستای قرآیی واقع در جاده دندی اعزام و نسبت به انتقال این مادر باردار اقدام می کنند که پس از زایمان به منظور مراقبت های پزشکی بیشتر به بیمارستان انتقال می یابند.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آمبولانس ایران ؛ سریعترین آمبولانس جهان