سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گودرزی: دولت به تنهایی قادر به حل مسائل جوانان نیست


گودرزی: دولت به تنهایی قادر به حل مسائل جوانان نیستمهر/ وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید از ظرفیت های مردمی موجود در جامعه استفاده کنیم، گفت: دولت به تنهایی قادر به حل مسائل جوانان نیست.

محمود گودرزی در مراسم رونمایی از بیمه نامه ازدواج با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به حل مسائل جوانان نیست، افزود: در سطح وسیعی باید از ظرفیت های موجود در جامعه به ویژه ظرفیت مردمی استفاده کرد. به کارگیری از این ظرفیت ها و استفاده درست از آنها کار بسیاری می برد.

وی ادامه داد: یکی از بخش هایی که می تواند اندکی از مشکلات جوانان را حل کند، بیمه است. ظرفیت بیمه ظرفیت بسیار مناسبی است که به دلیل گستردگی این حوزه در کشور ایجاد شده است.

گودرزی تاکید کرد: در حوزه جوانان بیمه تعدیل کننده بخشی از مشکلات آنهاست که باعث امید به آینده در جوانان می شود. نکته حائز اهمیت این است که اگر مردم نسبت به این موضوع آگاهی یابند و سازمان های مرتبط در خصوص استفاده مردم از بیمه ها مکانیسم صحیحی طراحی کنند بسیار راهگشا است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: زمانی بیمه شخص ثالث اختیاری بود اما با اجباری شدن آن بسیاری از مشکلات مثل درگیری ها و بزه به حداقل رسید.

وی اضافه کرد: اگر می شد در ازدواج یا سایر مسائل غیر مادی حوزه جوانان بیمه ها ورود کنند مشکلات کمتر می شد. امروز کسانی که دغدغه آینده جوانانشان را دارند به موضوع بیمه ازدواج بها بدهند تا کمتر شاهد نارسایی ها در حوزه جوانان باشیم.

گودرزی ادامه داد: امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا از مشکلات جوانان در موضوع ازدواج و سایر موضوعات کاسته شود.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید دکتر شیری آذر از دولت در مورد بیکاری جوانان و سرمایه گذاری دولت در شهر تبریز در صحن علنی شورای شهر!!!