سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پنج اراذل و اوباش شرق استان تهران دستگیر شدند


به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سرهنگ محمد مهدی کریمی گفت : ماموران امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زمینه مقابله با اراذل و اوباش سابقه دار که تحت تعقیب بودند، موفق به دستگیری پنج نفر از این افراد شدند.
وی افزود: این افراد به ارتکاب جرائمی از جمله نزاع و درگیری، حمل سلاح سرد و قدرت نمایی برای مردم و نوامیس آنها مزاحمت ایجاد کرده و موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می شدند.
کریمی از شهروندان خواست تا در صورتی که در همسایگی خود افرادی را با جرائم خشن و یا سوءسابقه و تحت تعقیب می شناسند مراتب را با سامانه 110 به اطلاع پلیس برسانند و در این مسیر یاریگر پلیس باشند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که ستاد فرماندهی آن در ورامین مستقر است امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، فیروزکوه و دماوند را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیر اراذل و اوباش