سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سپاه و بسیج 33هزارو979 پروژه محرومیت زدایی درکشور اجرا کرده است


به گزارش ایرنا، سید ضیاءالدین حزنی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: از این تعداد 15هزار و 487پروژه از سوی قرارگاه خاتم الانبیا و 18هزار و492پروژه عمرانی نیز از سوی قرارگاه مرکزی کوثر اجرا شده است.
وی اضافه کرد: این پروژه ها شامل ساخت و ترمیم مسجد، آبرسانی، مدرسه سازی، خانه بهداشت، مجموعه ورزشی، اشتغال زایی، کمک به خانواده های بی سرپرست، بیماران صعب العلاج و ساخت بیمارستان صحرایی است.
حزنی یادآور شد: احداث دوهزار کیلومتر راه روستایی، 30موج شکن، حفر چاه و تأمین برق 33 هزار هکتار اراضی کشاورزی از دیگر خدمات قرارگاه های سپاه در کشور است.
حزنی ادامه داد: وظیفه سپاه انجام این پروژه ها نیست اما این خدمات کمکی برای دولت به منظور خدمت به مردم است و افتخار می کنیم در کنار مردم حضور داریم.
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه کشور گفت: بیشتر پروژه ها در شمال غرب، جنوب شرق و مناطق محروم کشور اجراشده است و80 درصد پروژه هایی که از سوی سپاه اجرا شده کوچک، زودبازده وعام المنفعه هستند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سال 92 در جمع 50 هزارنفری بسیجیان گفت: بسیج امتحان صداقت و وفاداری خود را در نظام جمهوری اسلامی ایران پس داده است و همواره ثابت کرده اند که متعلق به همه مردم ایران است.
حزنی بیان کرد: بسیج و سپاه افتخار دارند که از مردم و برای مردم هستند و در تمام برنامه ریزی ها همیشه در کنار مردم بوده و خواهند بود.
وی بابیان اینکه بسیج سرمایه امنیت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: سپاه در کنار ماموریت هایی که دارد محرومیت زدایی، مردم نوازی و مردم یاری را با رده های تحت امر خود در سراسر کشور در دستور کار دارد. ک/2
6047/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
محرومیت زدایی در حریم نور از کلام مسئول سازندگی خراسان